هیچ استخدام خارج از قانونی در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، صورت نگرفته است

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، گفت: هرگونه استخدام در شرکت گاز استان مطابق ضوابط، آزمون و براساس نیاز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استخدام‌های سفارشی و بر اساس روابط در استان کهگیلویه و بویراحمد از دیرباز تاکنون مورد مناقشه بوده‌است، موضوعی که علاوه بر زیر سوال بردن عدالت اجتماعی باعث ایجاد شائبه‌های بسیاری در عدم پایبندی مدیران به ضوابط و قوانین می‌شود.

موضوع استخدام در دستگاه‌های مختلف شرکت برق، دانشگاه یاسوج، پارک علم و فناوری، دانشگاه علوم پزشکی، و شرکت گاز از جمله موضوعاتی بوده که در ماه‌های اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد مورد بازتاب خبری قرار گرفته‌اند.

علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با اینکه نُرم بیکاری را در استان و در طول فعالیت دولت سیزدهم کاهشی می‌داند، مخالف هرگونه استخدام بدون آزمون در دستگاه‌های دولتی و وابسته به دولت است.

ریحان بهادر مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، موضوع استخدام در شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد و انتشار لیست افراد به کار گرفته شده در این شرکت را رد کرد و گفت: هرگونه استخدام در این شرکت مطابق دستورالعمل‌های وزارتی و بالادستی بر اساس نیاز و با آزمون اتفاق می‌افتد.

وی افزود: شرکت گاز عملیاتی است و ما رسالت خود را جز خدمت‌رسانی به مردم و تأمین گاز مورد نیاز آن‌ها نمی‌دانیم.

بهادر خاطرنشان کرد: با توجه به عملیاتی بودن شرکت گاز، در برخی از موارد نیاز به تأمین نیرو در قالب پروژه و پیمانی هستیم.

وی افزود: با نیروهای مورد نیاز در موارد ضروری نیز به صورت مدت‌دار کمتر از سه ماه قرارداد منعقد می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این شرکت به عنوان مرجع وزارت نفت در استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود و در برخی موارد که موضوع استخدام فرزندان استان در مجموعه‌های وزارت نفت است، مهیا کردن مقدمات لازم برای استقرار نیروهای وزارتی جهت تحقیق و تفحص لازم از وظایف ما است و هیچ‌گونه دخل و تصرفی در این زمینه نخواهیم داشت.

کد خبر 685845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.