دیدار مدیران باشگاه سپاهان و زنیت + عکس

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و دکتر الکساندر مدمدوف رئیس باشگاه زنیت با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به همراه برخی مدیران باشگاه سپاهان در حاشیه سفر تیم فوتبال سپاهان به روسیه با دکتر الکساندر مدمدوف رئیس باشگاه و ماکسیم معاون ورزشی باشگاه زنیت دیدار کردند.

در این دیدار دوطرف بر ادامه همکاری‌ها براساس نقشه از پیش تعیین‌شده در امور ورزشی و آموزشی تاکید کرده و ابراز امیدواری کردند که همکاری‌ها گسترش پیدا کند.

همچنین در این دیدار علاوه بر فوتبال بزرگسالان، در خصوص همکاری‌ها در رشته‌های هندبال و والیبال، فوتبال بانوان و فوتبال پایه صحبت و تبادل نظر صورت گرفت.

اسپورت مارکتینگ، برگزاری دیدارهای دوستانه و تورنمنت‌های مختلف و برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان باشگاه‌ها از دیگر موارد مهم مطرح شده در این دیدار بود.

لازم به ذکر است، تیم‌های فوتبال سپاهان و زنیت روز پنج‌شنبه ۱۶ شهریور ماه از ساعت ۲۰ به وقت ایران در دیداری دوستانه در ورزشگاه گازپروم شهر سن‌پترزبورگ به مصاف یکدیگر می‌روند.

کد خبر 685810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.