برگزاری نشست هماهنگی سپاهان و زنیت/ شاگردان مورایس با لباس طلایی برابر حریف

نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های زنیت و سپاهان صبح امروز در ورزشگاه گازپروم سن پترزبورگ روسیه برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های زنیت و سپاهان صبح امروز با حضور مدیران دو تیم، عوامل اجرایی، امنیتی، رسانه‌ای و سایر عوامل در ورزشگاه گازپروم سن‌پترزبورگ روسیه برگزار شد.

مهدی سلیمی، مدیر تیم فولاد مبارکه سپاهان در این مسابقه با اشاره به میزبانی صورت گرفته از تیم اصفهانی در این مسابقه اظهار کرد: از عوامل زنیت و سن‌پترزبورگ برای میزبانی خوبی که از ما داشتند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: این مسئولان از زمان ورود ما به کشور روسیه، میهمان‌نوازی خوبی از تیم ما صورت دادند و من به عنوان نماینده سپاهان تشکر ویژه‌ای از آن‌ها دارم.

مدیر تیم فولاد مبارکه سپاهان بیان کرد: اطلاع‌رسانی خوبی به هواداران سپاهان صورت گرفته است و بر اساس هماهنگی انجام شده، در زمان بازی تعدادی از هواداران سپاهان در ورزشگاه حاضر هستند.

وی خاطرنشان کرد: قبل از مسابقه مراسم استقبال مدیران عامل دو باشگاه برگزار خواهد شد. در ایران بازی در دو شبکه ملی ورزش و شبکه استانی اصفهان پخش می‌شود.

سلیمی اضافه کرد: سپاهان در این مسابقه با لباس نخست خود به میدان خواهد رفت.

لازم به ذکر است، دیدار تیم‌های زنیت سن‌پترزبورگ روسیه و فولاد مبارکه سپاهان ایران از ساعت ۲۰ امروز پنج‌شنبه به وقت ایران در ورزشگاه گازپروم روسیه برگزار خواهد شد.

کد خبر 685800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.