عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ شهریورماه

در این بسته خبری از احتمال وجود بناهای تاریخی در زیر خیابان شهید انصاری تا پیشرفت ۹۰ درصدی فاز نخست اکوپارک کویری یزد و باز شدن گره‌ ترافیکی گرگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

احداث محور شهیدان کریمی از برنامه ساخت عقب مانده است

مجید ناصحی‌مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: احداث محور شهیدان کریمی در این شهر بنا به برخی دلایل از برنامه ساخت عقب مانده است.

خدمت‌رسانی شهرداری یزد در مرزها تا ۲۰ شهریور ادامه دارد

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: استقرار و خدمت رسانی شهرداری این شهر در مرز چذابه و شلمچه تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

احتمال وجود بناهای تاریخی در زیر خیابان شهید انصاری

"حمیدرضا ململی، سرپرست معاونت عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین نیز اظهار کرد: محل وقوع حادثه مربوط به بافت قدیمی قزوین بوده که خودروی نیسان حامل بار هنگام تردد در داخل کوچه با مساله افکن و فرونشست مواجه می‌شود.

پیشرفت ۹۰ درصدی فاز نخست اکوپارک کویری یزد

«سید علیرضا رسولی، مدیر منطقه یک شهرداری یزد با اشاره به این که اکوپارک یزد بزرگترین مجموعه کویری درون‌شهری کشور است، گفت: فاز نخست این مجموعه در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد همراه است.

اجرای مرحله دوم طرح ساماندهی کلونی‌های آسیب‌زای پایتخت

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای مرحله دوم طرح ساماندهی ۱۳۴ نقطه از کلونی‌های آسیب‌زای شهر تهران در مناطق ۱۹، ۱۵ و ۱۲ خبر داد.

گره ترافیکی گرگان باز می‌شود / تشکیل تیم تخصصی

سیدمحمدرضا سیدالنگی، شهردار گرگان از تشکیل تیم تخصصی برای باز کردن گره ترافیکی مرکز استان گلستان خبر داد و گفت: ایجاد شهر هوشمند برای حل این مشکل الزامی است.

کد خبر 685796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.