افزایش تردد در جاده‌های غربی اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به موج بازگشت زائران اربعین به کشور، از افزایش تردد خودروها در جاده‌های غربی استان خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه استان اصفهان در مرکز کشور قرار دارد و زائران اربعین حسینی از راه‌های استان برای عزیمت به پایانه‌های مرزی عبور کرده‌اند و اکنون با موج بازگشت زائران اربعین به میهن اسلامی مواجه هستیم، گزارش‌ها نشان می‌دهد که جاده‌های غربی استان این روزها پر تردد هستند.

وی افزود: رانندگانی که در این مسیر تردد دارند در حد امکان از رانندگی در شب خودداری کنند و هنگامی که با خستگی و خواب آلودگی مواجه شدند دست از رانندگی بردارند و بعد از کمی استراحت در موکب‌های بین مسیر و استراحتگاه‌های بین راهی یا در محل‌های پارک حاشیه کنار جاده به رانندگی خود ادامه دهند. نقش همراهان هوشیار و بیدار در طول مسیر نیز مهم است و می‌تواند از خواب‌آلودگی راننده جلوگیری کند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه رانندگان باید به تابلوهای راهنمایی و رانندگی در طول مسیر توجه داشته باشند، خاطرنشان کرد: در راه‌های دو طرفه از سبقت غیرمجاز و سرعت غیرمطمئنه خودداری شود.

کد خبر 685781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.