آشنایی با کمپ تمرینی سپاهان در سنت‌پترزبورگ/ کیفیت فوق‌العاده چمن و امکانات عالی در روسیه

کاروان تیم فوتبال سپاهان اصفهان طی روزهای اخیر اردوی مهم و باکیفیتی را در شهر سنت‌پترزبورگ روسیه سپری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان که برای برگزاری بازی تدارکاتی با زنیت سن‌پترزبورگ اواسط هفته جاری راهی روسیه شده بود، پس از اینکه به شهر سن‌پترزبورگ رسید چندین جلسه تمرینی را زیر نظر کادرفنی در دستور کار خود قرار داد تا آماده جدال با شاگردان سرگی سماک شود.

طلایی‌پوشان فردا _پنج‌شنبه شانزدهم شهریورماه_ از ساعت ۲۰:۰۰ به‌وقت ایران در دیداری دوستانه در ورزشگاه گازپروم شهر سن‌پترزبورگ با زنیت بازی خواهند کرد. بازی رفت دو تیم روز بیست‌وهشتم بهمن‌ماه سال گذشته به میزبانی سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد که با برتری دو بر صفر شاگردان مورایس به پایان رسید.

آشنایی با کمپ تمرینی سپاهان در سنت‌پترزبورگ/ کیفیت فوق‌العاده چمن و امکانات عالی در روسیه

نکته مهم سفر شاگردان ژوزه مورایس به سنت‌پترزبورگ، زمین و امکانات بسیار خوبی است که برای تمرینات سپاهان در اختیار این تیم قرار گرفته است. آن‌هم در شرایطی که طبق تعاملی که بین دو باشگاه ایرانی و روسی صورت گرفته، سپاهان در این سفر هیچ هزینه‌ای پرداخت نکرده و میهمان باشگاه زنیت است. همان‌طور که زنیت هم در سفر خود به ایران و اصفهان میزبان سپاهان بود.

تیم فوتبال سپاهان دور از هیاهو و جنجالی که در فوتبال ایران میان باشگاه‌های لیگ برتری درخصوص سقف بودجه تیم‌ها ایجاد شده، جلسات تمرینی خود را در کمپ باشگاه زنیت که چندین زمین تمرینی به همراه مجموعه‌های دیگر را در خود جا داده برگزار می‌کند و در حال آماده شدن برای مصاف برابر زنیت است.

این دیدار روز پنج‌شنبه و به‌صورت همزمان با دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران در برابر بلغارستان برگزار می‌شود؛ پس از آن شاگردانش مورایس روز جمعه به ایران بازخواهند گشت تا آماده شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و ازسرگیری دوباره لیگ برتر و مصاف برابر فولاد در هفته پنجم شوند.

آشنایی با کمپ تمرینی سپاهان در سنت‌پترزبورگ/ کیفیت فوق‌العاده چمن و امکانات عالی در روسیه

سپاهان درحالی یک اردوی بسیار خوب و باکیفیت را پشت‌سر می‌گذارد که باید در لیگ‌قهرمانان آسیا مقابل تیم‌های چغر و متمولی ازجمله الاتحاد عربستان قرار بگیرد که ستاره‌های بزرگ و نام‌آشنای فوتبال دنیا را در تیم خود جمع کرده‌اند و قطعاً حضور در چنین جوی می‌تواند تأثیر بسیار خوبی در روحیه طلایی‌پوشان دیار نصف‌جهان پیش از آغاز رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا داشته باشد.

کد خبر 685647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.