همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین در استان مرکزی برگزار شد

همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین در استان مرکزی با حضور دلدادگان سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین همزمان با سراسر کشور در ۱۷ نقطه این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مردم مؤمن و ولایتمدار استان مرکزی بار دیگر عشق و ارادت خالصانه خود را به اهل بیت (ع) و سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین در سالگرد چهلمین روز شهادت جانسوز و جانگداز اباعبدالله الحسین به نمایش گذاشتند.

مردم عاشقی که از پیاده‌روی اربعین جامانده بودند اما با برگزاری مراسم پیاده‌روی و برپایی مراسم عزاداری در سوگ سالار شهیدان و یاران باوفایش اشک ماتم ریختند و یاد و خاطره شهدای دشت نینوا را زنده نگه داشتند.

مسیر همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی از اراک تا مسیر امامزاده محمد عابد در مشهد میقان برگزار شد و عاشقان حسینی با پای پیاده این مسیر را طی کرده و به سوگواری پرداختند.

جمع کثیری از مردم مؤمن و ولایی اراک به خصوص جوانان و نوجوانان در این مراسم شرکت کرده‌اند تا عشق و ارادت خالصانه خود را به اباعبدالله الحسین و یاران با وفایش نشان دهند.

گفتنی است، در سایر شهرستان‌های استان مرکزی هم مراسم جاماندگان اربعین برگزار شد و مردم در سوگ سرور شهیدان به عزاداری پرداختند.

کد خبر 685591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.