محمدامین حزباوی گران‌ترین بازیکن ایرانی نقل و انتقالات

سایت ترنسفرمارکت با انتشار آخرین نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران، گران‌ترین بازیکن ایرانی را مشخص کرد.

به گزارش ایمنا، سایت ترنسفرمارکت با انتشار آخرین نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران، گران‌ترین بازیکن ایرانی را مشخص کرد. بر همین اساس محمدامین حزباوی از باشگاه فولاد خوزستان با رقم انتقال دو میلیون و ۳۳۰ هزار یورو به باشگاه السد قطر، لقب گران‌ترین بازیکن ایرانی را در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی به خود اختصاص داد.

بعد از حزباوی، امیر حسین حسین‌زاده که از باشگاه شارلوا به تراکتور منتقل شد با رقم ۸۰۰ هزار یورو در جایگاه دوم قرار گرفته است. البته رقم ۸۰۰ هزار یورویی در حالی از سوی ترانسفرمارکت برای انتقال حسین‌زاده اعلام شده که مدیران باشگاه تراکتور اعلام کرده بودند او با ۳۰۰ هزار دلار به تراکتور پیوسته است.

سامان فلاح بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پیکان در جایگاه سوم این جدول قرار دارد. رقم انتقال او به گل‌گهر در سایت ترنسفرمارکت، ۳۳۳ هزار یورو اعلام شده است.

جایگاه چهارم گران‌ترین انتقال‌های بازیکنان ایرانی به رضا شکاری اختصاص دارد که با رقم ۲۸۰ هزار یورو از گل‌گهر به سپاهان پیوسته است. بعد از او پیام نیازمند در جایگاه پنجم قرار گرفته که با رقم ۲۵۰ هزار یورو از باشگاه پورتیموننزه انتقال خود را به سپاهان قطعی کرد. محمدرضا خالدآبادی که از هوادار به استقلال پیوست نیز با رقم ۲۰۵ هزار یورو در جایگاه ششم قرار دارد.

محمدرضا آزادی که در جایگاه هفتم این جدول قرار دارد با رقم ۱۰۸ هزار یورو از آلومینیوم به نساجی پیوست و بعد از او سید مهدی حسینی با رقم ۷۶ هزار یورو از مس رفسنجان به تراکتور منتقل شد. جایگاه نهم جدول به ابوالفضل رزاق‌پور اخصاص دارد که با رقم ۷۵ هزار یورو از تراکتور به گل‌گهر پیوست و در رد دهم نیز آریا برزگر قرار دارد که با رقم ۷۵ هزار یورو از نفت مسجدسلیمان به استقلال منتقل شد و بعد از آن راهی نساجی شد.

کد خبر 685581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.