ثبت بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار تردد از مرزهای خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای ماه صفر تا کنون دو میلیون و ۲۵۴هزار و ۵۴ تردد از دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه ثبت شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان، محمد جولانژاد اظهار کرد: ابتدای ماه صفر تا کنون یک میلیون و ۱۴۷ هزار و ۳۰۹ ایرانی و ۲۴۰ هزار و ۹۷ تبعه خارجی از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه خارج شده‌اند.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی پیاده‌روی و فرارسیدن اربعین حسینی میزان بازگشت زائرین بیشتر شده است و تا کنون ۸۴۰ هزار و ۳۹۰ ایرانی و ۲۶ هزار و ۲۵۸ خارجی با پایان زیارت خود به کشور بازگشته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: از ابتدای ماه صفر تا کنون مجموع ترددها از دو پایانه‌مرزی شلمچه و چذابه دو میلیون و ۲۵۴ هزار و ۵۴ نفر ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته ۱۲۲ هزار و ۹۰۶ تردد از دو پایانه مرزی استان صورت گفته است، تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته ۹۵ هزار و ۶۵۰ ایرانی و دو هزار و ۴۵۶ خارجی وارد کشور و ۱۲ هزار و ۲۵۰ ایرانی و ۱۲ هزار و ۵۵۰ خارجی از طریق مرزهای خوزستان به سمت عتبات عالیات کشور عراق خارج شده‌اند.

کد خبر 685580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.