کاهش ۳۱ درصد جانباختگان نسبت به سال گذشته

فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به بازگشت بیش از دو و نیم میلیون نفر از زائران به کشور گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و تدارکات انجام شده آمار جان‌باختگان ۳۱ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار رادان امروز چهارشنبه_ پانزدهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران در مرز شلمچه اظهار کرد: تا این لحظه به صورت زمینی و هوایی از طریق مرزهای کشور نزدیک به چهار میلیون مسافر به قصد سفر اربعین حسینی خارج و بیش از دو و نیم میلیون نفر بازگشتند.

وی افزود: با توجه به آمار ارائه شده خروج از کشور کاهش یافته و زائران بیشتر در حال بازگشت به کشور هستند تا کنون دو و نیم میلیون نفر برگشته‌اند و این عدد تا امشب به بیش از سه میلیون نفر خواهد رسید.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه تا دو روز آینده اکثر سفر زائرین به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: مرز شلمچه بعد از مرز مهران دومین مرزی است که بیشترین ورود و خروج زائران را به خود اختصاص داده به گونه‌ای که از مرز شلمچه تاکنون نزدیک به یک میلیون نفر خارج و نزدیک به ۷۰۰ هزار زائر وارد شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و تدارکاتی که پیش‌بینی شده بود امسال میزان جان‌باختگان نسبت به سال گذشته ۳۱ درصد کاهش داشته است.

کد خبر 685571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.