۵ کشته و ۱۳ مصدوم در تصادف‌های شب گذشته

سخنگوی اورژانس خوزستان گفت: در چهار فقره تصادف از شامگاه چهارشنبه تا صبح پنج‌شنبه پنج نفر کشته و ۱۳ نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ خوزستان عارف اصل شرهانی اظهار کرد: بر اثر برخورد خودروهای سمند و اتوبوس، پنج کیلومتر بعد از عبدالخان به سمت چذابه در ساعت ۴:۰۵ دقیقه بامداد امروز پنج نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند.

وی افزود: سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد و فوتی‌ها شامل سه نفر مرد و دو زن با هویت نامشخص در رده سنی ۲۰ تا ۳۵ سال و مصدوم یک مرد ۴۲ ساله اعلام شد.

سخنگوی اورژانس خوزستان ادامه داد: در حادثه واژگونی یک دستگاه موتور در ساعت ۷:۱۵ دقیقه امروز در خروجی هندیجان یک پسر ۱۹ ساله مصدوم و توسط آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان شهدای هندیجان منتقل شد.

وی به تصادف خودروهای پژو ۲۰۷ با مینی‌بوس اشاره کرد و گفت: این حادثه ساعت ۵:۳۰ دقیقه در روستای بردیه دشت آزادگان رخ داد و شش نفر مجروح به جا گذاشت که شامل یک دختر بچه سه ساله و چهار زن ۳۵ تا ۵۵ ساله و یک مرد ۴۸ ساله گزارش شده و مصدومان توسط ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان نفت سوسنگرد اعزام شدند.

شرهانی اضافه کرد: در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در جاده قدیم اندیمشک به پل دختر در شامگاه روز سه شنبه پنج نفر مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: مصدومان شامل سه نفر زن و دو نفر مرد اعلام شد که توسط دو دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک انتقال یافتند.

کد خبر 685570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.