فرهنگ، شور و شعور حسینی را در همه ابعاد دنبال می‌کنیم + فیلم

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حضور باشکوه در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی پیامی برای همه ناظران داخلی و خارجی دارد و آن این است که ما در همه ابعاد، فرهنگ، شور و شعور حسینی را دنبال می‌کنیم تا جامعه ما یک جامعه حسینی و در مسیر مهدی موعود (عج) قرار داشته باشد.

علی صالحی در حاشیه پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در موکب رسانه‌ای ایمنا اظهار کرد: اربعین امسال توفیق شد در کنار حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین که در کشور عراق در حال برگزاری است و زائران اباعبدالله الحسین (ع) که عازم مسیر بهشت هستند تا یک حرکت عظیم را در جهان اسلام رقم بزنند، شاهد راهپیمایی الی اصحاب الحسین (ع) در شهرهای ایران به ویژه به‌صورت بسیار باشکوه در اصفهان برای سال سوم باشیم؛ راهپیمایی با عظمتی که شاید در مجموع چیزی کمتر از راهپیمایی اربعین در کربلا نداشته باشد.

وی با بیان اینکه از ساعات ابتدایی امروز شاهد خیل عظیم عزاداران و دلباختگان اباعبدالله هستیم که مسیرهای منتهی به گلستان شهدا را طی می‌کنند، افزود: شور و حالی اینجا می‌بینیم، همان شور و حالی است که دو روز قبل در مسیر نجف به سمت کربلا مشاهده کردم؛ در واقع همان فضا تداعی شده و شاهد تداوم حرکت تبیینی و زینبی مردم عزیزمان از کربلا تا اصفهان و شهرهای دیگر هستیم.

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: به همین خاطر ما در شورای اسلامی شهر اصفهان نمی‌خواستیم از این قافله عظیم دلدادگی در مسیر اباعبدالله جا بمانیم و ایده همکاران این بود که بتوانیم خدمتگزار مردم باشیم، اما احساس ما این بود که چیزی بهتر از خدمت می‌تواند به مردم ارائه شود و کام زوار و دلدادگان اباعبدالله را شیرین کند.

وی ادامه داد: رفع مشکلات مردم یا راهنمایی به سمت حل مسائل آن‌ها، همچنین شنیدن دغدغه‌ها و دل‌مشغولی آن‌ها در مورد شهر اصفهان مورد توجه اعضای شورای ششم اصفهان بوده است که امیدواریم تبدیل به یک شهر حسینی شود. به همین خاطر در موکب «نذر خدمت» در محل ضلع شرقی پل بزرگمهر اصفهان از ابتدای صبح روز اربعین حاضر شدیم و تا نزدیک اذان ظهر در خدمت شهروندان این کلانشهر خواهیم بود.

صالحی افزود: امیدواریم این حضور و خدمت‌رسانی همکاران ما در شورای اسلامی شهر هم جزئی از این حرکت بزرگ دلدادگی باشد و پیامی برای همه ناظران داخلی و خارجی داشته باشد که ما در همه ابعاد، فرهنگ، شور و شعور حسینی را دنبال می‌کنیم تا جامعه ما یک جامعه حسینی و در مسیر مهدی موعود (عج) قرار داشته باشد.

کد خبر 685568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.