حضور حدود ۱۶۰ موکب از استان اصفهان در عراق

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان استان اصفهان گفت: از استان اصفهان ۱۶۰ موکب در عراق، در مرزها و شهرهای کربلا، نجف، سامرا و کاظمین برپا شده است که بخش زیادی از این موکب ها مربوط به پایگاه‌ها و هیئت‌های بسیج است و فعالیت‌های بسیار خوبی داشته‌اند.

مرتضی عمومهدی امروز پانزدهم شهریورماه، ضمن حضور در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در شهر اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اربعین حضرت شیدالشهدا (ع) را خدمت همه مردم و مسلمان جهان تسلیت عرض می‌کنم. اگرچه توفیق نشد در روز اربعین از نزدیک به امام حسین (ع) سلام دهیم اما حالا آمده‌ایم تا نام خود را در این مسیر ثبت کنیم.

وی درباره فعالیت‌های سازمان بسیج در ارتباط با راهپیمایی اربعین گفت: از استان اصفهان ۱۶۰ موکب در عراق، در مرزها و شهرهای کربلا، نجف، سامرا و کاظمین برپا شده است که بخش زیادی از این موکب ها مربوط به پایگاه‌ها و هیئت‌های بسیج است و فعالیت‌های بسیار خوبی داشته‌اند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) ستان اصفهان افزود: در راستای برنامه پیاده روی جاماندگان اربعین نیز که به همت نهادهای فرهنگی و مجموعه‌های مردمی و هیئات مذهبی امروز در روز اربعین حسینی در سه مسیر در شهر اصفهان یعنی مسیر میدان آزادی تا گلستان شهدا، میدان فیض تا گلستان شهدا و چهارراه نورباران تا گلستان شهدا برگزار می‌شود، بیش از ۲۰ موکب توسط حوزه‌های بسیج برپا شده و با عشق به عزیزانی که به عنوان زائر اباعبدالله در این مسیر قدم برداشته‌اند خدمت رسانی می‌کنند. امیدواریم که این قدم‌ها در مسیر حضور حضرت امام زمان (عج) قرار بگیرد.

عمومهدی ادامه داد: تاکید ما بر این بوده است که در تمام موکب‌های بسیج، حتماً در کنار فعالیت‌های خدمت رسانی و تغذیه و پذیرایی، مباحث فرهنگی نیز در نظر گرفته شود. حتی موکب‌های تخصصی در موضوعات فرهنگی، مشاوره، گروه‌های سرود و برنامه‌های مختلف مثل تئاترهای خیابانی نیز در کنار فعالیت‌های دیگر وجود داشته است که بازتاب و استقبال خوبی از جانب مردم داشته است.

کد خبر 685565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.