راهپیمایی دانش‌آموزی جاماندگان اربعین در اصفهان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال همزمان با اربعین حسینی، پیاده‌روی جاماندگان اربعین از منازل، مساجد و حسینیه‌ها به سمت گلستان شهدا در حال برگزاری است.

مهدی نم‌نبات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برپایی موکب آموزش و پرورش در دبیرستان حضرت قائم (عج) جنب گلستان شهدا و میدان بسیج، اظهار کرد: امروز پیاده‌روی اربعین از طلوع آفتاب تا اذان ظهر، در سه مسیر میدان بزرگمهر، میدان فیض و میدان آزادی به سمت گلستان شهدا برپا شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: در طول این مسیر، موکب‌هایی به شرکت‌کنندگان و عزاداران ارائه خدمت خواهند کرد و خدمات فرهنگی، میز خدمت، امور مشاوره و اجراهای دانش‌آموزی با موضوع اربعین از ساعت هفت صبح الی سیزده ظهر ارائه خواهد شد.

وی افزود: امسال هیئت مؤسسان مدارس و مراکز غیردولتی نیز در این موکب به آموزش و پرورش کمک می‌کنند و غرفه‌هایی برای ارائه خدمات فرهنگی و تربیتی به دانش‌آموزان، اولیا و عموم مردم ارائه می‌دهند.

نم‌نبات با اشاره به پیاده‌روی جاماندگان اربعین از منازل، مساجد و حسینیه‌ها به سمت گلستان شهدا، امسال همزمان با اربعین حسینی مانند سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: بالغ بر دو هزار نفر دانش‌آموز، والدین و همکاران فرهنگی در پیاده‌روی جاماندگان اربعین سال قبل، شرکت کردند و انتظار داریم امسال این برنامه مورد توجه تعداد بیشتری از مردم قرار گیرد.

کد خبر 685549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.