اربعین حسینی بدون خدمات شهری کامل نمی‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای شهرداری اصفهان گفت: اینکه یک ستاد مستقل برای خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان به زائران اربعین حسینی تشکیل شده است، نشان می‌دهد که باید شهرداری حضور جدی داشته باشد، زیرا نمی‌توان ارائه خدمات را بدون خدمات شهری همچون نظافت رها کرد.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلای معلی اظهار کرد: نگاه شیعیان به اربعین حسینی، نگاه آخرزمان شناسی است که شهرداری اصفهان نیز تکه‌ای از این پازل است.

وی افزود: در جریانی قرار داریم که نتیجه آن ظهور امام زمان (عج) است و دلیل حضور نیروهای شهرداری نیز تمرین کردن برای تشکیل اجماعی برای این نتیجه است تا در مسابقه‌ای که لشکر این امام همام حضور داریم، سربلند باشیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سال ۱۳۹۴ که شهرداری برای نخستین بار پا به عرصه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی گذاشت، من مدیریت آن را برعهده داشتم و شرایط حال حاضر بسیار متفاوت است و تجهیزات زیادی برای خدمت‌رسانی ارسال شده است.

وی اضافه کرد: اینکه یک ستاد مستقل برای خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان به زائران اربعین حسینی تشکیل شده است، نشان می‌دهد که باید شهرداری هم حضور داشته باشد، زیرا نمی‌توان ارائه خدمات را بدون خدمات شهری همچون نظافت رها کرد.

کد خبر 685528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.