اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر دهدشت انتخاب شدند

سیدجلال داورپناه به عنوان رئیس شورای شهر، مصطفی پارسایی به عنوان نایب رئیس و طاهر پاداش به عنوان سخنگو و علی فروغی زاده به عنوان خزانه‌دار شورای شهر دهدشت انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلسه انتخاب هیئت رئیسه سال سوم، شورای اسلامی شهر دهدشت امروز_ سه‌شنبه چهاردهم شهریورماه_ برگزار شد.

سیدجلال داورپناه به عنوان رئیس شورای شهر، مصطفی پارسایی به عنوان نایب رئیس و طاهر پاداش به عنوان سخنگو و علی فروغی زاده به عنوان خزانه‌دار شورا در در این جلسه انتخاب شدند.

سید جلال داورپناه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته کارهای عمرانی خوبی در شهر انجام گرفت که در روزهای آینده لیست تمام پروژه‌های انجام شده منتشر خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در سال گذشته مهم‌ترین برنامه شورا اجرایی شدن کمربندی سوم بود، که با همفکری و همکاری مالکان این امر مهم به نتیجه خوبی رسید ولی به دلیل عدم همکاری مسئولان این پروژه به نقطه مطلوب نرسید.

رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت افزود: از آنجایی که مهم‌ترین دغدغه شهرداری دهدشت در سال‌های گذشته نبود درآمد پایدار و پرداخت حقوق معوق کارگران و پرسنل شهرداری بوده، اما با این وجود در دو سال گذشته حقوق همه کارگران و پرسنل به روز بوده و هیچ موقع این موضوع نادیده گرفته نشده‌است، ولی متأسفانه باز هم از طرف بعضی از پرسنل در کارهای عمرانی و خدمات‌رسانی سهل‌انگاری انجام می‌گیرد که این موضوع قابل توجیه برای هیچکس نبوده و امسال با برنامه‌ریزی دقیق‌تر این موضوع پیگیری و چنانچه مسئولی در شهرداری بخواهد از وظیفه محوله فرار کند برخورد جدی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته هزار ۵۶۰ تن قیر رایگان داشتیم که بیش از ۶۰۰ تن آن مصرف شد، به دلیل عدم اجازه تهاتر یا واگذاری به بخش خصوصی، ۹۰۰ تن از سهمیه قیر رایگان بلاتکلیف و حتی احتمال برگشت آن وجود دارد.

داورپناه در ادامه افزود: در بحث سیمای شهر و زمین‌های خالی وسط شهر مصوبه‌هایی داشتیم که می‌توانست شهر را متحول و ارزش افزوده زیادی برای شهرداری داشته باشد، اما به دلیل دخالت برخی افراد همه سرمایه‌گذاران عرصه را ترک می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت، گفت: تنها راه نجات شهر ورود بخش خصوصی به کارهای عمرانی است، اما متأسفانه نمی‌گذارند کار انجام بگیرد.

وی در مورد انتخاب شهردار، خاطرنشان کرد: با توجه به پایان سال مالی، تا پایان شهریور انتخاب شهردار انجام می‌شود.

کد خبر 685510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.