ستاره آکادمی سپاهان در جمع بهترین پاسورهای لیگ قرار گرفت

حسین زامهران به‌همراه مهدی مهدی‌پور و محمدجواد حسین‌نژاد با ارسال دو پاس‌گل در صدر فهرست برترین پاسورهای لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته هفت دیدار در چارچوب هفته چهارم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به خلیج‌فارس برگزار شد و به‌علت فیفادی شهریورماه، تیم‌ها برای حدوداً دو الی سه هفته به تعطیلات رفتند و بازیکنان ملی‌پوش تیم‌ها نیز راهی اردوهای ملی شدند تا در بازی‌های دوستانه و رسمی به‌میدان بروند.

با اتمام چهار هفته و انجام ۳۱ بازی در لیگ برتر، جدول برترین‌های لیگ دست‌خوش تغییراتی شد؛ البته که هنوز سر و شکل درستی به خود نگرفته و باید شاهد جابه‌جایی‌های بسیار فراوانی در جدول برترین‌ها باشیم. از آقای‌گل گرفته آقای پاسور و همچنین آقای کلین‌شیت که جای بازیکنان باهم عوض خواهد شد.

در بین برترین پاسورهای فصل جاری لیگ برتر تا پایان هفته چهارم، حسین زامهران از نساجی مازندران، مهدی مهدی‌پور از استقلال تهران و محمدجواد حسین‌نژاد از سپاهان اصفهان با ثبت دو پاس‌گل، بهترین عملکرد را از خود به‌جای گذاشته‌اند و می‌توانند با ارائه نمایش درخشان در ادامه فصل، شانس بالاتری برای کسب عنوان برترین پاسور فصل لیگ برتر داشته باشند.

حسین زامهران و مهدی مهدی‌پور جزو باتجربه‌های فوتبال ایران هستند اما حضور محمدجواد حسین‌نژاد در این لیست نکته مهم و جالب‌توجه به‌شمار می‌رود. حسین‌نژاد فصل گذشته تنها دو سه دقیقه فرصت بازی در لیگ برتر را پیدا کرد اما در فصل جدید شانس هم به کمک وی آمد و مصدومیت ستاره‌های سپاهان باعث شد ژوزه مورایس به حسین‌نژاد اعتماد کرده و در بازی‌های مهم، وی را در زمین بگذارد.

نمایش درخشان وی در مصاف با ذوب‌آهن در هفته دوم که منجر به پیروزی سپاهان مقابل تیم همشهری شد، وی را به فوتبال ایران معرفی کرد و در بازی مقابل استقلال هم عملکرد قابل‌قبولی از خود ارائه کرد. نقطه‌عطف عملکرد حسین‌نژاد اما نمایش فوق‌العاده وی در دیدار برابر پیکان بود که توانست پاس‌گل دو گل از سه گل سپاهان را به هم‌تیمی‌های خود بدهد و هم‌اکنون به‌طور مشترک صدرنشین برترین پاسورهای لیگ برتر است.

کد خبر 685507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.