مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین در استان کردستان اعلام شد

مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در شهرهای مختلف استان کردستان اعلام شد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی همزمان با سراسر کشور در روز اربعین حسینی در ۱۰ شهر استان کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم در شهرهای سنندج، سقز، بیجار، قروه، دهگلان، کامیاران، دیواندره، بانه، مریوان و سروآباد از ساعت ۹:۳۰ صبح با حضور عاشقان و دلدادگان امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: این مراسم در شهر سنندج از سمت مهدیه به حسینیه، در سقز از ستاد مرکزی سپاه به زائرسرای امام خامنه‌ای، در بیجار از میدان جانبازان به امام‌زاده حمزه عرب، در قُروه از خیابان بلال به امامزادگان هاجر و سارا و در شهر دهگلان از میدان شهدا به مقصد حسینیه رستگاران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در شهر کامیاران نیز از سمت مسجد امام حسین (ع) به چهارراه اصلی شهر، در دیواندره از میدان مولوی به مجتمع فرهنگی ارشاد، در بانه از زائرسرای سپاه به سمت مزار شهدا، در شهر مریوان از موکب ارتش به مقصد یادمان شهدای گمنام دریاچه زریبار و در شهر سروآباد از سمت موکب شهرستان به مقصد حسینیه این شهرستان برگزار خواهد شد.

مختاری‌نیا با اشاره به اینکه در شهرهای دیگری همچون دلبران، سریش‌آباد، دزج، توپ آغاج و یاسوکند نیز مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین برگزار می‌شود، گفت: افرادی که از حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی محروم مانده‌اند، می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.

کد خبر 685477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.