اسکان تابستانه بیش از ۱۵۰ هزار مسافر در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از ابتدای تعطیلات تابستانه تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار مسافر فرهنگی در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان اسکان و ساماندهی شده‌اند.

به گزارش ایمنا، مهدی منتجب درباره اسکان تعطیلات تابستانه فرهنگیان در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان اظهار کرد: موضوع اسکان یکی از رسالت‌هایی آموزش و پرورش برای جامعه فرهنگیان است که با فعالیت‌های ویژه‌ای از تیرماه در استان اصفهان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ظرفیت خالی برای پذیرش مسافران در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان وجود دارد، افزود: طرح اسکان تابستانه تا روز بیستم شهریورماه ادامه دارد و پس از آن، مدارس برای شروع سال تحصیلی آماده خواهند شد تا پذیرای دانش‌آموزان باشند.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به پیش‌بینی دو ستاد در شهر اصفهان به منظور میزبانی از فرهنگیان در ایام تعطیلات تابستانه امسال، تصریح کرد: به منظور اسکان فرهنگیان که شهر اصفهان را برای گذراندن تعطیلات تابستان انتخاب کردند، یک ستاد اسکان دائم در شمال شهر روبه‌روی ترمینال کاوه، در هنرستان امام خمینی (ره) با خدمت‌رسانی همکاران، فعال است.

وی با بیان اینکه تمام مدارس شهر اصفهان برای اسکان مسافران تابستانه مجهز به سیستم سرمایشی هستند، گفت: در ابتدای اسکان فرهنگیان، فرایند اسکان ۳۰ مدرسه در ناحیه چهار اصفهان در دستور کار بوده است.

منتجب اظهار کرد: برای ادامه اسکان فرهنگیان در ایام تابستان ۳۰ مدرسه دیگر هم در ناحیه سه شهر اصفهان در نظر گرفته‌ایم و موازی با این مدارس در نواحی دیگر هم مدارسی را پیش‌بینی کردیم تا در صورت مواجه با موج مسافران تمهیدات لازم را لحاظ کرده باشیم.

وی درباره اسکان و ساماندهی بیش از ۱۵۰ هزار مسافر فرهنگی از ابتدای تعطیلات تابستانه تاکنون در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان، افزود: مدارسی از هر شش ناحیه شهر اصفهان مجری طرح اسکان تابستانه هستند که در این ستاد در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اجرای اقدامات متفاوت برای اسکان و ساماندهی مسافران تابستانه امسال نسبت به سال‌های قبل، خاطرنشان کرد: برای اسکان فرهنگیان در گذشته هر منطقه ستاد مجزایی داشت، اما در سال جاری ابتدا تصمیم گرفتیم دو ستاد مرکزی تشکیل دهیم و سپس با توجه به تعداد مسافران، در یک ستاد مرکزی میزبان میهمانان تابستانی شهر اصفهان بودیم.

کد خبر 685471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.