بررسی آخرین وضعیت مواکب کهگیلویه‌وبویراحمد توسط مسئولان استانی

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد و رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان در سرکشی از مواکب استان، از آخرین وضعیت مواکب مطلع شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد امروز _سه‌شنبه، چهاردهم شهریورماه_ از موکب و واحد راهنمایی زائران و امور گمشدگان حج و زیارت کهگیلویه‌وبویراحمد در عمود ۱۶۸ شهدای بهمئی مسیر نجف به کربلا بازدید و بر روند خدمات‌رسانی به زائران از خادمین این واحد قدردانی کرد.

وی از نحوه تردد زائران اربعین حسینی و ارائه خدمات موکب‌های مردمی در مسیر استان نیز بازدید کرد.

سیدعلی احمدزاده در این بازدید در جریان آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفت و اظهار کرد: مردم، موکب‌داران و مسئولان، با عشق و ارادتی که به حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) دارند و با هماهنگی و همکاری، خدمت‌رسانی به زوار را ادامه می‌دهند.

وی افزود: هم‌اکنون بیش از ۵۰ موکب استان کهگیلویه‌وبویراحمد در داخل خاک ایران و عراق در حال ارائه خدمات به زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: تمام مقدمات و تمهیدات لازم جهت اعزام زوار به صورت کاروانی یا شخصی و برگشت زوار از مراسم عظیم اربعین حسینی اندیشیده شده است.

وی با همراهی حسن حکمتیان رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان کهگیلویه‌وبویراحمد از مواکب ورودی مرز بصره از جمله موکب امام حسن مجتبی (ع) شهر نجف، موکب‌های فطرس، موکب حضرت ابوالفضل (ع)، موکب بدرالهواشم، موکب جوانان حسینی موکب واقع در مرقد کمیل، موکب عقیله بنی‌هاشم فاطمیون سی‌سخت، موکب‌های واقع در مسیر نجف به کربلا عمود ۵۷، (موکب هیئت رزمندگان اسلام) عمود ۱۶۲، موکب‌های حضرت زینب (س)، عاشقان ولایت ولی عصر (عج) عمود ۱۶۸، موکب شهدا بهمئی عمود ۱۷۰، موکب حضرت رقیه (س) عمود ۴۳۰، موکب محبین حضرت زهرا (س) و موکب قاسم ابن الحسن (ع) عمود ۸۳۶، موکب فطرس عمود ۱۱۹۰ و موکب فاطمه زهرا (س) و موکب حضرت سیدالشهداء (ع) واقع در کربلا بازدید و سرکشی کردند.

حسن حکمتیان اظهار کرد: در این موکب‌ها خدمات مختلفی از جمله اسکان زائران، تغذیه شامل (صبحانه، ناهار و شام)، راهنمایی مسیر و خدمات بهداشتی و درمانی به زائران ارائه می‌شود.

کد خبر 685458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.