محله دهنو میزبان جاماندگان پیاده‌روی اربعین حسینی شد

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از میزبانی عزارادان و جاماندگان پیاده‌‎‌روی اربعین در محله دهنو به سمت امام‌زاده سیدمحمد خمینی‌شهر خبر داد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه منطقه دو شهرداری اصفهان با تمام ظرفیت خود آمادگی برگزاری مراسم اربعین حسینی را در منطقه دارد، اظهار کرد: خمینی‌شهر برای جاماندگان اربعین حسینی پیاده‌روی را با عنوان «پیاده‌روی بزرگ جاماندگان راه عشق» تدارک دیده است که ۱۵۰۰ متر از این مسیر در محله دهنو واقع شده است.

وی افزود: بر همین اساس شهرداری منطقه دو تدارک لازم را برای پذیرایی از این عزاداران به مقصد امام‌زاده سیدمحمد خمینی‌شهر فراهم کرده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین سه موکب در محل‌های کندرو اتوبان خرازی جنب پمپ گاز، خیابان شهیدان به سمت خیابان ملت و خیابان ملت بعد از کوچه امام‌زاده بی‌بی فاطمه برای پذیرایی از عزاداران تدارک دیده است.

وی ادامه داد: در این راستا سطل زباله، پلاستیک زباله، نحوه تفکیک زباله، فلاورباکس و سایر ملزومات برای نظافت و رعایت بهداشت تحویل و پذیرایی از عزاداران توسط نیروی خدماتی فراهم شده است.

صیرفی‌نژاد خاطرنشان کرد: ۵ هزار متر پرچم ریسه‌ای مناسبتی ویژه ایام اربعین و ۲۰۰ پرچم ویژه اربعین نصب شده و ابرپرچمی در محل میدان استقلال به اهتزاز درآمده است.

وی افزود: پیش از این نیز به مناسبت دهه محرم این منطقه، ۱۰۱ نیروی خدمات شهری را به‌کار گرفته بود تا با تمام توان تجهیزاتی، عملیات نظافت و رفت‌وروب خیابان‌ها و معابر شهری را اجرا کنند.

کد خبر 685454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.