خدمات‌رسانی اهل سنت به زائران اربعین پیام مهمی به دشمنان است

فرمانده قرارگاه شمال‌غرب حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: خدمات‌رسانی اهل سنت به زائران اربعین حسینی، پیام مهمی به دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پورجمشیدیان امروز _سه‌شنبه چهاردهم شهریورماه_ در حاشیه بازدید از شهرستان پیرانشهر ضمن حضور در موکب اهل سنت این شهرستان، اظهار کرد: در شهرستان پیرانشهر شاهد یک نمایش عینی در خصوص وحدت شیعه و سنی و اقوام مختلف ایران هستیم.

وی افزود: اهل سنت پیرانشهر نشان دادند نه تنها محب اهل هستند، بلکه با تمام وجود عاشق اهل بیت و امام حسین (ع) هستند و این پیامی بسیار مهم برای دشمنان نظام است، چرا که آنها خواستار اختلاف بین اقوام و مذاهب مختلف هستند، اما مردم وحدت و برادری خود را نشان می‌دهند.

فرمانده قرارگاه شمال‌غرب حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران ادامه داد: قبل از برگزاری مراسم در پیرانشهر فکر می‌کردیم باید خودمان پای کار باشیم، اما شاهد بودیم برادران اهل سنت خودشان پای کار آمده‌اند و امروز تماشاگر آن‌ها در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستیم.

پورجمشیدیان تصریح کرد: یکی از برادران اهل سنت به ما مراجعه و اعلام کرد که شهر ما را به جای پیرانشهر، شهر عاشقان امام حسین (ع) بنامید که یک پیام روشنی به دشمنان و اختلاف‌افکنان است.

وی گفت: ما در شمال‌غرب و غرب کشور امنیتی را که شاهدش هستیم که بخش اعظم آن مردمی است، مردمی که لباس رزم پوشیده و به میدان آمده و به نیروهای مسلح ما کمک کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه شمال‌غرب حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به شیطنت احتمالی در منطقه از سوی بدخواهان افزود: عهدمان با مردم این است که جان خود را فدای امنیت آن‌ها کنیم، افتخارمان این است و اجازه این امر را نخواهیم داد.

کد خبر 685386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.