عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ شهریورماه

در این بسته خبری از مرگ مغازه‌دار اهوازی بر اثر گرفتار شدن در بالابر تا اختصاص ۲۲ هزار تاکسی اینترنتی به سرویس مدارس تهران و شرایط شهرداری گنبد برای حضور در لیگ برتر والیبال مطلوب است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شرایط شهرداری گنبد برای حضور در لیگ برتر والیبال مطلوب است

جمال الدین واحدی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی شهرداری گنبدکاووس گفت: شرایط این تیم برای حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر والیبال مردان کشور که قرار است از اواخر مهرماه امسال آغاز شود، مطلوب است.

مرگ مغازه‌دار اهوازی بر اثر گرفتار شدن در بالابر

ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک صاحب مغازه موبایل فروشی در اهواز براثر حادثه آتش سوزی در محل کار خود و به دلیل خفگی در بالابر جان خود را از دست داد.

آسفالت ۲۷۰ هزار مترمربع از معبرهای شهر گلستان در شهرستان بهارستان

سید محمد میرزمانی. شهردار گلستان از توابع شهرستان بهارستان اعلام کرد: حدود ۲۷۰ هزار مترمربع از معبرهای (کوچه و خیابان) شهر گلستان در سال جاری آسفالت شد.

شناسایی ۱۲۰ کودک کار حاشیه شهر تهران

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: طرح «ارائه خدمات سیار به کودکان محروم حاشیه شهر تهران» با شعار «من هم حق آموزش دارم» از ابتدای سال تا کنون منجر به شناسایی، جذب و ساماندهی ۱۲۰ کودک شده است.

برپایی ۵۰ غرفه فرهنگی و پذیرایی توسط سازمان فرهنگی شهرداری قم

حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از برپایی ۵۰ غرفه فرهنگی و پذیرایی در بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد.

اختصاص ۲۲ هزار تاکسی اینترنتی به سرویس مدارس تهران

سیدمجتبی شفیعی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از اختصاص ۲۲ هزار تاکسی اینترنتی به سرویس مدرس و تخفیف ۳۰ درصدی برای کارت بلیت الکترونیک برای سال تحصیلی جدید در تهران خبر داد.

کد خبر 685363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.