توسعه شهر گلپایگان در گرو فراهم کردن بسترهای  سرمایه‌گذاری است

شهردار گلپایگان گفت: تلاش شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری است، چراکه اعتقاد داریم توسعه و موتور محرک شهر به دست سرمایه‌گذار اتفاق می‌افتد.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پروژه ساخت ساختمان اداری شهرداری از پروژه‌های بزرگ شهرداری است که سال گذشته عملیات ساخت آن آغاز شده است، اظهار کرد: ساختمان فعلی شهرداری گنجایش تمام کارکنان را ندارد و به صورت پراکنده در ساختمان‌های دیگر مشغول به کار هستند و همین پراکندگی واحدها موجب شده شهروندان برای دریافت خدمات به زحمت بیفتند.

وی افزود: پروژه چند منظوره مهستان یکی دیگر از پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری گلپایگان است که در قالب سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۹۰۰ نفر و استخر شنا با کمک سرمایه‌گذار بخش خصوصی آغاز شده است.

شهردار گلپایگان با اشاره به اینکه برای سرمایه‌گذاری در شهر مشکلات مختلفی داریم، خاطرنشان کرد: تلاش اعضای شورای شهر و مدیریت شهری و کارکنان شهرداری تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری است زیرا اعتقاد داریم توسعه و موتور محرک شهر به دست سرمایه‌گذار اتفاق می‌افتد.

شکرزاده اضافه کرد: سرانه هر شهروند در بودجه شهرداری باید به ۲۰ میلیون تومان برسد البته سرانه هر شهروندان گلپایگانی نسبت به برخی شهرهای ایران بی‌نظیر است بنابراین در راستای استمرار سرانه شهروندی جذب سرمایه گذار ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت نابسامان پشت پارک جنگلی دغدغه شهروندان و مدیریت شهری است، اضافه کرد: با اعضای شورای شهر بازدید میدانی از پشت پارک جنگلی انجام دادیم و طرح ساماندهی آن در دست تهیه است.

شهردار گلپایگان گفت: به منظور جذب سرمایه‌گذار و با توجه به اینکه در این شهر باغ پرندگان و باغ گل‌ها و شهربازی نیست چند هکتار از زمین‌های پشت پارک جنگلی به ایجاد باغ پرندگان و باغ گل‌ها اختصاص می‌دهیم.

کد خبر 685343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.