واکنش عجیب یک رسانه ضد ایرانی به میزبانی کشورمان از تیم‌های عربستانی + فیلم

اعلام میزبانی تیم‌های ایرانی و عربستانی برای میزبانی از یکدیگر در لیگ قهرمانان آسیا، واکنش عجیب مجری یکی از رسانه‌های ضد ایرانی را به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته فدراسیون فوتبال کشورمان خبر مهمی را روی خروجی خود قرار داد؛ بر اساس تفاهم‌نامه‌ای بین دو کشور مصوبه سال ۲۰۱۶ در کنفدراسیون فوتبال آسیا لغو شد و با این تفاسیر نمایندگان ایران در آسیا نیز می‌توانند میزبان رقبای عربی خود در ورزشگاه‌های خانگی باشند.

پس از این خبر رسانه‌های معاند واکنش عجیبی به این خبر داشتند؛ مزدک میرزایی، مجری رسانه معاند اینترنشنال در این خصوص گفت: این فقط برای این است که جمهوری اسلامی ایران نشان دهد همه‌چیز در این کشور عادی است، این کشور می‌خواهد به دنیا برگردد و همه مشکلات با عربستان را پیش سر بگذارد و نشان دهد اتفاق خاصی در این مدت نیفتاده است. شرایط این است که تفاوت‌ها آن‌قدر زیاد است که به نظر می‌رسد اگر ایران میزبانی به نفعش باشد، چراکه چهره بین‌المللی خوبی ندارد و آبروریزی خواهد شد.

این صحبت‌های مجری رسانه معاند در حالی مطرح می‌شود که تا پیش از تصمیم چند سال قبل کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری دیدارهای دو تیم ایران و عربستان در زمین سوم، تیم‌های عربستانی نیز همچون دیگر تیم‌های قاره کهن برای برگزاری دیدارهایشان مقابل تیم‌های کشورمان به ایران سفر می‌کردند و هیچ‌گاه مشکلی در روند میزبانی و برگزاری این مسابقات رخ نداده بود، اما ناراحتی مجری یک شبکه ضد ایرانی و بیان اظهاراتی که ناشی از عصبانیت آن‌ها است، پشت پرده تصمیمات سیاسی آن‌ها را نشان می‌دهد.

اظهارات مجری این شبکه ضد ایرانی، واکنش‌های تندی را از سوی کاربران ایرانی به همراه داشت و فوتبال‌دوستان ایرانی به‌شدت نسبت به این موضع‌گیری انتقاد کردند.

کد خبر 685315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.