ضرورت توجه ویژه به محرومان و افراد کمتر برخوردار

رئیس قوه قضائیه گفت: لازم است توجه ویژه به محرومان و افراد کمتر برخوردار را همواره مدنظر قرار دهیم و در چارچوب موازین قانونی، مساعدت‌های لازم را به این قشر که برای پرداخت هزینه‌های دادرسی با مشکلاتی مواجه هستند، داشته باشیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه دیدارهای مردمی خود با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مراجعان به دستگاه قضائی و همچنین آسیب‌شناسی روندها و رویه‌های موجود در واحدهای قضائی، با تعدادی از مراجعان و تظلم‌خواهان دیدار کرد و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

رئیس قوه قضائیه در جریان این دیدار مردمی، دستورات مقتضی را در چارچوب موازین قانونی خطاب به مسئولان ذی‌ربط برای رفع مسائل و مشکلات مراجعان صادر کرد.

وی در راستای این دیدار بار دیگر خطاب به مقامات قضائی دستور داد ملاقات با مردم و استماع و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آن‌ها در چارچوب قانون را در زمره اولویت‌های کاری خود بگنجانند و در برگزاری دیدارهای مردمی و حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه استمرار و مداومت داشته باشند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای تاکید کرد: منطبق با تأکیدات امامین انقلاب باید توجه ویژه به محرومان و افراد کمتر برخوردار را همواره مدنظر قرار دهیم و در چارچوب موازین قانونی، مساعدت‌های لازم را به این قشر که برای پرداخت هزینه‌های دادرسی با مشکلاتی مواجه هستند، داشته باشیم.

کد خبر 685312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.