تقویت پیاده‌روی اربعین در راستای ارتقای معنویت جوانان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین، از صدها کلاس اخلاق و جلسه فرهنگی برای جوانان بهتر است و با توجه به رسالتی که برای ارتقای معنوی و فکری آن‌ها داریم، یکی از روش‌ها تقویت این قافله عظیم است.

رسول میرباقری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلای معلی اظهار کرد: سیل خروشان، تجلی بزرگ یاران مهدوی و ندای «یالثارات الحسین» این روزها در حال و هوای کربلا به‌ویژه حرم امام حسین (ع) و بزرگترین پیاده‌روی بشریت، جلوه می‌کند.

وی افزود: این انسجام، اتحاد، ایثار، همدلی و فداکاری غیرقابل توصیف است که نیازمند کمک است و باید تمام شهرها و کشورهای اسلامی همکاری و همراهی کنند تا هر چه بهتر برگزار شود.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: امسال نیز شهرداری اصفهان با قدرت بیشتر و با حضور تعدادی از کارگران حوزه خدمات شهری و مدیران در حال خدمت‌رسانی است.

وی ادامه داد: نیروهای شهرداری اصفهان مسئولیت پاک‌سازی و رفع نازیبایی‌ها و آلودگی‌های بخشی از شهر کربلا را بر عهده دارند و با توجه به اینکه تعدادی از آن‌ها برای نخستین بار سفر عتبات عالیات آمده‌اند، فراتر از خدمتگزاری به این کار نگاه می‌کنند.

میرباقری گفت: حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین، از صدها کلاس اخلاق و جلسه فرهنگی برای جوانان بهتر است و با توجه به رسالتی که برای ارتقای معنوی و فکری آن‌ها داریم، یکی از روش‌ها تقویت این قافله عظیم است.

کد خبر 685292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.