دلیل دشمنی غربی‌ها با جمهوری اسلامی استقلال کشور است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد به بیان دلایل دشمنی دنیای غرب و استکبار با جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: یکی از این دلایل بحث استقلال کشور ما است و دشمن از اینکه یک کشور در میان کشورهای جهان خارج از مسیر آن‌ها حرکت می‌کند، عصبانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حمید خرم‌دل امشب _دوشنبه، سیزدهم شهریورماه_ در نشست جهاد تبیین با اصناف و بازاریان استان که در سالن کنگره شهدای استان در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: در اغتشاشات سال گذشته اصناف و بازاریان کهگیلویه‌وبویراحمد علی‌رغم فراخوان‌های متعدد دشمن مبنی بر تعطیلی بازار، با دشمن همراهی نکردند.

وی افزود: بخش مهمی از جامعه ما از اصناف و بازاریان تأثیرپذیری دارند، به همین خاطر این قشر زحمتکش باید جهاد تبیین را سرلوحه قرار دهند و به روشنگری افکار عمومی کمک کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه به بیان دلایل دشمنی دنیای غرب و استکبار با جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: یکی از این دلایل بحث استقلال کشور ما است و دشمن از اینکه یک کشور در میان کشورهای جهان خارج از مسیر آن‌ها حرکت می‌کند، عصبانی است.

وی ادامه داد: نظام بین‌المللی به سمت چند قطبی شدن پیش می‌رود و یکی از این قطب‌ها ایران اسلامی خواهد بود، به همین خاطر کشور ما مورد هجمه و طمع دشمنان واقع شده است.

خرمدل گفت: بیش از ۲۶۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان شبانه‌روز علیه کشور ایران تبلیغ می‌کنند و از طریق فضای مجازی نیز با انتشار اخبار غیر واقعی و جعلی افکار عمومی را به گمراهی می‌کشاندند.

وی با اشاره به نقش مهم بازاریان و اصناف در اقتدار جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: بازاریان و اصناف نباید تحت تأثیر جوسازی رسانه‌ای دشمن قرار بگیرند.

کد خبر 685268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.