۴۰ موکب از جاماندگان اربعین حسینی در نطنز و بادرود پذیرایی می‌کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز گفت: ۴۰ موکب از جاماندگان اربعین حسینی در شهرهای نطنز و بادرود پذیرایی می‌کنند.

حجت‌الاسلام سیدجواد حیدری‌طبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برپایی مراسم جاماندگان اربعین در شهرهای نطنز و بادرود اظهار کرد: این مراسم طبق سال‌های گذشته در دو شهر نطنز و بادرود برگزار می‌شود.

وی درخصوص جزئیات مراسم جاماندگان اربعین حسینی در شهر نطنز افزود: مراسم جاماندگان اربعین حسینی همزمان با این روز، از حسینیه مرکز شهر به سمت امامزاده روستای خفر این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان اضافه کرد: در طول مسیر پیاده‌روی ۱۰ موکب به شرکت‌کنندگان در مسیر مراسم جاماندگان اربعین حسینی در شهر نطنز خدمت‌رسانی کرده و از عاشقان حسینی و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پذیرایی می‌کنند.

وی درخصوص جزئیات مراسم جاماندگان اربعین حسینی در شهر بادرود گفت: این مراسم نیز در شهر بادرود از میدان امام خمینی (ره) این شهر به سمت آستان مقدی آقا علی عباس (ع) همزمان با روز اربعین حسینی برگزار می‌شود.

حیدری‌طبا با بیان اینکه ۳۰ موکب در طول مسیر مراسم جاماندگان اربعین حسینی در شهر بادرود از شرکت‌کنندگان پذیرایی می‌کنند، تصریح کرد: این مراسم براساس سال گذشته در شهر بادرود برگزار می‌شود و عاشقان اباعبدالله‌الحسین (ع) در مراسم جاماندگان اربعین حسینی شرکت می‌کنند.

کد خبر 685259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.