برای هماهنگی به زمان نیاز داریم/ اگر اشتباهات نبود پیروز بازی می‌شدیم

سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند گفت: برای اینکه بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم باید زمان بگذرد تا با هماهنگی بیشتر مقابل رقبا ظاهر شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیوان صادقی پس از تقابل تیم هندبال گیتی‌پسند در برابر زغال‌سنگ طبس که با تساوی ۲۷ بر ۲۷ به پایان رسید اظهار کرد: ما مربیان در بازی‌های نخست هر فصل بیشتر عملکرد بازیکنان را مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌دهیم و اینکه شرایط‌شان از لحاظ روحی‌وروانی چگونه است؛ خصوصاً بازیکنانی که به‌تازگی به تیم پیوسته‌اند و شاید شناخت کاملی از آن‌ها نداشته باشیم.

وی در خصوص کامبک شاگردانش در نیمه‌دوم و بازگرداندن نتیجه که به پیروزی ختم نشد، افزود: در نیمه‌اول اشتباهاتی داشتیم اما خدا را شکر به بازی برگشتیم؛ شرایط‌مان در دو-سه دقیقه پایانی بازی به گونه‌ای بود که می‌توانستیم پیروز میدان شویم اما اشتباهاتی مرتکب شدیم که منجر به از دست رفتن پیروزی شد.

سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند در رابطه با عملکرد بازیکنانش در بازی نخست تصریح کرد: تیم جوانی داریم و قول می‌دهم در آینده خیلی بهتر خواهیم شد. دیدارهای نخست معمولاً معیار مناسبی برای صحبت در خصوص عملکرد بازیکنان نیست. برخی بچه‌ها با سبک بازی تیم من آشنا نیستند و زمان می‌برد تا کل تیم با یکدیگر به هماهنگی برسند. مقداری زمان‌بر است و امیدوارم در بازی‌های آینده به خواسته‌هایمان برسیم.

وی در پایان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایمنا در رابطه با اینکه آیا شرایط قضاوت بازی توسط تیم داوران مناسب بود یا خیر، خاطرنشان کرد: داوران اشتباه دارند و این امر طبیعی است؛ باید بیاموزیم که دنبال قضاوت عملکرد داوران نباشیم و به‌قدری خوب بازی کنیم که اشتباهات داور هم در نتیجه تأثیرگذار نباشد. به‌نظرم اشتباهات تیم ما بیشتر از داوران بود.

کد خبر 685245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.