لزوم بهره‌برداری از فاز نخست خط ۳ مترو مشهد

مدیر عامل شرکت قطار شهری مشهد گفت: یکی از اهداف دوره مدیریت شهری فعلی بهره‌برداری از فاز نخست خط ۳ به طول ۵.۵ کیلومتر از میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا (ع) است.

به گزارش ایمنا، کیانوش کیامرز امروز _دوشنبه سیزدهم شهریورماه _ با اشاره به آخرین وضعیت ساخت خط سه قطار شهری مشهد، اظهار کرد: با پایان عملیات انتقال دستگاه حفاری خط سه مترو از بخش شرقی به بخش غربی، عملیات مونتاژ این دستگاه برای ادامه حرکت حفاری در حال انجام است و با تأمین یک قطعه وارداتی و تکمیل عملیات مونتاژ دستگاه تی‌بی‌ام، عملیات حفاری ۸.۵ کیلومتر بخش غربی خط سه مترو از میدان امام علی (ع) به سمت امیریه براساس وعده‌ای که داده شده بود در مهرماه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات‌های مختلف در جریان ساخت فاز نخست خط سه مترو مشهد انجام شده است، افزود: یکی از اهداف این دوره مدیریت شهری بهره برداری از فاز نخست خط سه به طول ۵.۵ کیلومتر از میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا (ع) است.

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد گفت: با ساخت و راه اندازی این بخش از خط سه علاوه بر اینکه خطوط یک و دو مترو مشهد به خط سه متصل می‌شوند، همچنین اتصال مبادی ورودی شهر مشهد مانند: فرودگاه، راه آهن و پایانه مسافربری به حرم مطهر رضوی از طریق سیستم مترویی را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به عملیات حفاری خط چهار مترو مشهد تصریح کرد: عملیات حفاری این خط از ۱۰ روز گذشته مجدد آغاز شده و اکنون دستگاه حفار حوالی میدان امام حسین (ع) است.

منبع همشهری آنلاین

کد خبر 685179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.