انهدام باند سارقان خودرو در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی چهار عضو یک باند حرفه‌ای سرقت خودرو و اموال داخل خودرو به همراه یک مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی و اشراف اطلاعاتی خود موفق شدند چهار نفر اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت خودرو و اموال داخل خودرو را در سطح شاهین‌شهر شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

وی افزود: این سارقان که متشکل از سه مرد و یک زن بودند، افزون بر سرقت محتویات داخل خودروهای پارک شده در سطح شهر، اقدام به سرقت خودروهای سواری پراید می‌کردند و پس از باز کردن قطعات با ارزش، آنها را در حاشیه شهر رها می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه سارقان و کشف تعداد زیادی اموال مسروقه، تصریح کرد: متهمان که در مواجهه با ادله و مستندات محکم پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات انجام شده تاکنون به سه فقره سرقت خودرو و پنج فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شاهین شهر اعتراف کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، شهروندان ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد مشکوک اطراف خودروها و موتورسیکلت‌های پارک شده در فرعی‌ها و مناطق مسکونی به سرعت از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 685172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.