انبار احتکار پارچه‌های ۱۰۰ میلیاردی لو رفت

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف پارچه‌های احتکار شده در یک انبار به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر احتکار تعداد زیادی پارچه در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان، موضوع را به دقت مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از تحقیقات تخصصی صورت گرفته و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از محل بازرسی و در نتیجه این عملیات ۲۰۴۴ طاقه انواع پارچه که از مدت‌ها قبل در این انبار دپو شده بود تا در وقت مناسب با قیمت گران‌تر به بازار عرضه شود را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش تقریبی پارچه‌های مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: پارچه‌های احتکاری توقیف، مالک اصلی آنها نیز برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد و پرونده به طور ویژه تحت بررسی قرار گرفت.

وی به افرادی که برای کسب منافع خود کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند تا در وقت مناسب با قیمت گران‌تر به بازار عرضه کنند هشدار داد و خاطرنشان کرد: این افراد مطمئن باشند که اقدامات مجرمانه آنها تحت رصد پلیس قرار دارد و دیر یا زود با برخورد قاطعانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 685160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.