احیای مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی سمنان در دستور کار است

فرماندار سمنان از احیای مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی سمنان بر اساس برنامه زمان‌بندی شده خبر داد.

محمد بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی سمنان در مرکز شهر به عنوان یک هویت فرهنگی، ورزشی و تاریخی است که باید مدنظر مدیران در راستای رفع مشکلات و احیا قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی دارای ظرفیت خوبی در زمینه ورزش است، افزود: فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم برای شکوفایی این ظرفیت‌ها امری ضروری است که در صورت تحقق مطلوب این امر شاهد کاهش مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

فرماندار سمنان با اشاره به شناسایی نیازمندی‌های مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی از سوی دستگاه‌های متولی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی مقرر شده است تا مدیران مربوطه نسبت به اصلاح شبکه آب، کاشت زمین چمن طبیعی و بازسازی معابر اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی سمنان در مرکز شهر سمنان دارای پیست دوومیدانی، تالار بدمینتون، سالن ژیمناستیک، زمین فوتبال و هندبال، زمین مینی‌گلف، ورزش‌های راکتی، زمین اسکیت، استخر روباز، زمین چمن، مجموعه آبی، سرویس حمام و بوفه خوراکی است.

زورخانه باستانی شهیدان باستان، سالن ورزشی شهید بهشتی (۱) و (۲)، سالن ورزشی انقلاب، سالن وزنه‌برداری امیرالمومنین، پایگاه و دفتر قهرمانی در داخل این مجموعه ورزشی قرار گرفته است.

کد خبر 685142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.