استقرار ۲ دستگاه خودروی سیار عرضه بنزین در پایانه مرزی باشماق مریوان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: دو دستگاه خودروی ‏سیار عرضه بنزین در مسیر مریوان به پایانه مرزی باشماق برای ارائه بنزین به خودروهای ‏زائران اربعین حسینی مشغول فعالیت است.

به گزارش‬ خبرنگار‬ ایمنا ‬، جهانبخش ‏نوکانی امروز‬ _دوشنبه سیزدهم شهریورماه_ در بازدید از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی ناحیه مریوان و پایانه مرزی باشماق اظهار کرد: عملیات تأمین و توزیع مطلوب فرآورده‌های نفتی در سطح تأسیسات انبار نفت سنندج جهت ارسال فرآورده به مجاری عرضه سوخت مسیر زائران اربعین، ‏پایانه مرزی باشماق و دیگر مجاری عرضه نواحی منطقه که در مسیر استان‌های کرمانشاه و ایلام قرار دارند به نحو مطلوبی در حال‬ جریان است.

وی با اشاره به تعیین مرز باشماق مریوان به عنوان مرز رسمی جهت تردد زوار ‏اربعین حسینی برای دومین سال متوالی، از برنامه‌ریزی منطقه جهت ارائه خدمات مطلوب به ‏زوار اربعین و تسهیل سوخت‌رسانی به وسایل نقلیه متردد در مسیر شهر مریوان تا پایانه مرزی ‏باشماق خبر‬ داد و افزود: دو دستگاه خودروی عرضه سیار بنزین در این مسیر جهت سوخت‌رسانی ‏پایدار و مطمئن به زائران در حال تردد هستند. ‏

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به تأمین گاز مایع موردنیاز موکب‌های مسیر و مستقر در پایانه مرزی باشماق ‏گفت: هماهنگی لازم جهت تأمین و توزیع گاز مایع این موکب‌ها با شرکت‌ها و تأسیسات گاز مایع منطقه انجام شده است.

وی‬ خاطرنشان‬ کرد: تیم‌های عملیاتی و ستادی منطقه تا ‏پایان مراسم اربعین از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه و پایانه مرزی باشماق بازدید ‏و نسبت به بررسی ارائه خدمات مطلوب به مراجعان اقدام خواهند کرد.‏

کد خبر 685134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.