توزیع ۵۰۰ کیلوگرم کیسه زباله بین موکب‌داران توسط ستاد اربعین شهرداری اصفهان

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان با اشاره به توزیع کیسه زباله بین موکب‌داران به میزان ۵۰۰ کیلوگرم گفت: نیروهای خدمات شهری به‌رغم تلاش شبانه‌روزی و پس از چندین روز فعالیت، هنوز هم با شوق و اشتیاق در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

سیدمهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلای معلی با اشاره به افزایش حجم پسماندها به دلیل افزایش زائران اربعین حسینی در کربلا اظهار کرد: در ۲۴ ساعت اخیر، جمع‌آوری پسماندهای موکب‌های محدوده تعیین شده به میزان ۱۰۰ تن انجام شده است.

وی افزود: آب‌رسانی به وسیله تانکر و خودروی آتش‌نشانی به میزان ۹۷ هزار لیتر نیز به مواکب انجام شده است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نظافت، رفت‌وروب، شست‌وشوی مکانیزه و آب‌پاشی خیابان‌های روضتین، شهدا و قزوینی در مجموع به‌طول ۱۵ کیلومتر، خدمت‌رسانی جرثقیل به موکب‌های ایرانی به تعداد ۱۷ مورد و تلاش ۱۲۸ پاکبان در سه شیفت کاری از دیگر فعالیت‌های ستاد در شهر کربلا است.

وی با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری به‌رغم تلاش شبانه‌روزی و پس از چندین روز فعالیت، هنوز هم با شوق و اشتیاق در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند، ادامه می‌دهد: آموزش موکب‌داران ایرانی و عراقی در رابطه با زمان بیرون گذاشتن پسماندها برای بارگیری، توزیع کیسه زباله به میزان ۵۰۰ کیلوگرم و توزیع ۱۵۰ لیتر مواد شوینده بین مواکب نیز طی ۲۴ ساعت اخیر انجام شده است.

کد خبر 685126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.