برخورد با گروه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز در گیلان

رئیس پلیس راه گیلان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی دو روز پایانی هفته گذشته و جلوگیری از تردد ۲۴ گروه گردشگری و ورزشی فاقد مجوز در معابر برون شهری این استان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، جاور صفاری با بیان اینکه در سطح جاده‌های استان شاهد تنوع کاربران ترافیکی هستیم، اظهار کرد: خودروهای سبک، سنگین و دارای مسافر، موتورسواران و دوچرخه‌سواران به صورت مداوم در معابر برون شهری حرکت می‌کنند که باید مسئولان گروه‌های گردشگری و ورزشی، حساسیت ویژه‌ای بر ایمنی تردد این نوع از کاربران در سطح معابر استان داشته باشند.

وی افزود: در راستای ساماندهی و برخورد با گروه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز و همچنین با توجه به اینکه عده‌ای از افراد که با انجام حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در معابر برون شهری اقدام می‌کنند، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ۲ روز پایانی هفته گذشته در سطح استان اجرا شد.

رئیس پلیس راه استان گیلان خاطرنشان کرد: با بکارگیری ۹ تیم پلیس راه از تردد ۲۴ گروه گردشگری فاقد مجوز در قالب سه دستگاه اتوبوس و پنج دستگاه مینی‌بوس شامل ۱۶۵ نفر و همچنین ۴۵ دستگاه خودرو آفرودی به تعداد ۹۳ نفر و هفت تور دوچرخه‌سواری به تعداد ۸۶ نفر جلوگیری شد.

وی به نارضایتی مردم از اقدامات هنجارشکنانه گروه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز خاطرنشان کرد: برخورد با افراد هنجارشکن به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 684965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.