۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
بازی اتلتیکو مادرید و سویا لغو شد

دیدار اتلتیکو مادرید مقابل سویا در لالیگا، چند ساعت قبل از شروع، به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازی اتلتیکو مادرید و سویا از هفته چهارم رقابت‌های لالیگا که قرار بود امشب یکشنبه، ساعت ۲۰:۰۰ برگزار شود، لغو شد. علت این اتفاق، آب و هوای بد منطقه مادرید عنوان شده است. طوفان و بارندگی شدید روز یکشنبه پایتخت اسپانیا را درنوردید و در نتیجه، تصمیم به لغو این بازی گرفته شد.

لالیگا در بیانیه‌ای نوشت: "بازی هفته چهارم لالیگا بین اتلتیکومادرید و سویا به دلیل پیش‌بینی‌های هواشناسی به تعویق افتاد، و منجر به اعلام هشدار قرمز بارش باران در مادرید بین ساعت ۱۲ تا ۱۸ شده است.

اتلتیکو امیدوار بود که شروع بدون شکست خود را در این فصل را با برتری مقابل سویا حفظ کند. با این حال، مسابقه تیم سیمئونه، ساعاتی قبل از شروع، به تعویق افتاد.

لالیگا، پس از جلسه با مقامات ذیصلاح و مسئولان هر دو باشگاه، این تصمیم را گرفته است. در واقع، شورای شهر مادرید از مردم خواسته تا امروز به دلیل پیش بینی بارش‌های زیاد در ساعات آینده، از خانه خارج نشوند.

سویا به هواداران خود اطلاع داده که پول بلیط‌های خریداری شده از طریق سایت باشگاه را به آن‌ها بازپرداخت خواهد کرد.

اتلتی از لغو بازی ناامید خواهد شد، زیرا آنها در فرم خوبی هستند، اما سویا ممکن است از این اتفاق خوشحال باشد. آنها فصل را خیلی بد آغاز کرده‌اند و هر سه بازی ابتدایی خود در لیگ را مقابل والنسیا، آلاوس و خیرونا باختند. همچنین در سوپرکاپ یوفا مقابل منچسترسیتی تسلیم شدند.

لالیگا هنوز زمان برگزاری بازی را اعلام نکرده است.

کد خبر 684962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.