سن‌ایچ ساوه ۳ _ گیتی‌پسند ۴ / جادوی محمد کشاورز با جوانان و فتح قله ششمین رقیب

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان موفق شد در چارچوب هفته ششم لیگ برتر با نتیجه چهار بر سه از سد سن‌ایچ ساوه عبور کند و به صدر جدول برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته ششم بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ عصر امروز _یک‌شنبه دوازدهم شهریورماه_ پیگیری شد و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، تیم‌های سن‌ایچ ساوه و گیتی‌پسند اصفهان در سالن فجر ساوه که زمین خانگی سن‌ایچ است رودرروی یکدیگر قرار گرفتند.

باقر محمدی (۳)، محمدرضا سنگ‌سفیدی (۶)، محمدحسین درخشانی (۵)، بهمن جعفری (۹)، سیدبهداد شیخ‌احمدی (۹۹)، علیرضا رفیعی‌پور (۱۷)، مسعود یوسف (۱۳)، کیانوش شیرپور (۱۰)، امیرحسین داودی (۱۸)، مهدی مهدی‌خانی (۸)، مهدی عبداللهی (۲۹) و ابوالفضل حسن‌خانی (۲) بازیکنان تیم فوتسال گیتی‌پسند در این بازی هستند که زیرنظر محمد کشاورز توپ می‌زنند.

مهدی کریمی ستاره تیم فوتسال گیتی‌پسند که در بازی هفته گذشته این تیم مقابل مقاومت البرز با دریافت دو کارت‌زرد از زمین بازی اخراج شده بود، گیتیزن‌ها را در بازی امروز همراهی نمی‌کرد اما با حضور در سالن فجر ساوه، از هم‌تیمی‌های خود در این جدال خارج‌ازخانه حمایت کرد و آن‌ها را تنها نگذاشت.

در این بازی پرگل و جذاب، روح‌الله ایثاری و رضا سپندار گلزنان تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه بودند و برای گیتی‌پسندی‌ها نیز علیرضا رفیعی‌پور، کیانوش شیرپور و امیرحسین داوی گلزنی کردند تا گیتیزن‌ها به ششمین پیروزی متوالی خود دست پیدا کنند. اتفاقی که طی چند سال اخیر در فوتسال ایران سابقه نداشته است اما شاگردان کشاورز آن را عملی کردند.

بدین ترتیب باتوجه به تساوی غیرمنتظره و خارج‌ازخانه مس سونگون ورزقان مقابل فولادزرند ایرانیان، تیم فوتسال گیتی‌پسند با ۱۸ امتیاز و دو امتیاز بیشتر نسبت به رقیب مستقیم خود، بدون احتیاج به تفاضل‌گل بالاخره به صدر جدول صعود کرد و به تنهایی بر آن تکیه زد. دیدار بعدی گیتی‌پسند در هفته هفتم، روز سی‌ویکم شهریورماه در سالن پیروزی اصفهان مقابل سفیرگفتمان تهران خواهد بود.

کد خبر 684956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.