برنامه‌های هفته دفاع مقدس کرمان از جوار مزار شهید سلیمانی آغاز می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: هفته دفاع مقدس با ارتباط تصویری مسئولان عالی‌رتبه نظام و از جوار مزار سردار سلیمانی در گلزار شهدای بین‌المللی کرمان آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمود مهدوی _امروز یکشنبه دوازدهم شهریورماه_ در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار «ما متحدیم» از جمعه سی‌ویکم شهریور تا جمعه ۷ مهر برگزار می‌شود.

وی تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس، همسران شهدا و آزادگان و زنان حاضر در جنگ تحمیلی را از برنامه‌های این ایام معرفی کرد و افزود: هفته دفاع مقدس با ارتباط تصویری مسئولان عالی‌رتبه نظام و از جوار مزار سردار سلیمانی در گلزار شهدای بین المللی کرمان آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان به پیش‌بینی ۳۶ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: رژه سی‌یکم شهریورماه، اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی و رزمایش دیدار با ۳۰۰۰ هزار خانواده شهید بسیجی و پاسدار از اول تا دهم مهر برنامه‌ریزی شده است.

سردار علینظری ادامه داد: نشست‌های روشنگری، راهیان نور، توزیع هفت هزار بسته کمک مومنانه، تجلیل از سربازان مقاومت، نواختن زنگ مقاومت و صبحگاه، خاطره‌گویی در مساجد و مسابقات فرهنگی ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

در این جلسه استاندار کرمان نیز با تأکید بر اینکه ما هرچه داریم از برکت دوره دفاع مقدس و خون شهیدان است، خواستار مشارکت گروه‌های مردمی، برنامه‌های شاخص دستگاه‌ها، برگزاری یادواره شهدای اقشار و دیدار و سرکشی از پیشکسوتان دفاع مقدس شد.

کد خبر 684925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.