خدمت‌رسانی حدود ۴ هزار نیروی عملیاتی در اربعین ۱۴۰۲

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون و در قالب طرح امداد و نجات در اربعین حسینی (ع)، ۴ هزار نیروی عملیاتی، ۸۲ مرکز عملیاتی و درمانی در نجف اشرف مستقر شده‌اند، در این مدت ۱۴۲ دستگاه خودروی امداد و نجات نیز اعزام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد یزدی‌مهر امروز _یکشنبه دوازدهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: برگزاری همایش باشکوه پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) بزرگ‌ترین اجتماع انسانی جهانی است که مدیریت بحران افتخار دارد در این همایش معنوی ایفاگر نقش باشد.

وی با بیان اینکه مراحل آمادگی و پاسخ در تجمع‌های بزرگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: طبق تعریف، آمادگی مجموعه اقداماتی است که با انجام آنها به نیازهای ناشی از وقوع حوادث و بحران‌ها مانند امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی آموزش‌دیده، همراه با برنامه‌ریزی، سازماندهی و آموزش و انجام مانور، پاسخ داده شود، ستاد مدیریت بحران استانداری تهران برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین در داخل و خارج از کشور تمهیداتی را اندیشیده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به اینکه با برگزاری مستمر جلسات کمیته امداد و نجات ستاد اربعین استان تهران تمام دستگاه‌های مربوط به مدیریت بحران پای کار آمدند و تمام امکانات برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی مهیا شده است، گفت: ستاد اربعین استان تهران در سه نقطه شامل استان مرزی مهران، شهر نجف در حاشیه صحن حضرت زهرا و کربلا مستقر هستند.

وی ادامه داد: از ابتدای ماه صفر تاکنون و در قالب طرح امداد و نجات در اربعین حسینی (ع) تعداد ۴ هزار نیروی عملیاتی، ۸۲ مرکز عملیاتی و درمانی در نجف اشرف مستقر شده‌اند، در این مدت ۱۴۲ دستگاه خودروی امداد و نجات نیز اعزام شده است.

کد خبر 684890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.