عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ شهریورماه

در این بسته خبری از بررسی تفریغ بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ شهرداری مشهد تا آغاز احیای بافت تاریخی گرگان و آبیاری ۲۰ هکتار از فضای سبز بروجرد با پساب فاضلاب را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آتش‌سوزی در زباله‌گاه تبریز

حبیبه هراتی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز با اشاره به وقوع این آتش سوزی که از عصر روز گذشته شروع و با وزش باد شدت گرفت، افزود: بر اثر این آتش سوزی هیچ گونه آسیبی به سگ‌های بدون صاحب وارد نشده و همه آنها از آتش نجات داده شده‌اند.

خریداری ۶ دستگاه ون از طرف شهرداری زنجان

سعید نجفی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به خریداری شش دستگاه ون از طرف شهرداری زنجان، گفت: استاندارد حمل و نقل عمومی، یک اتوبوس به ازای هر هزار نفر در شهر زنجان است.

بررسی تفریغ بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ شهرداری مشهد در مهرماه

فاطمه سلیمی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تا انتهای مهرماه ١٤٠٢ بررسی تفریغ ۱۴۰۰ صورت خواهد گرفت و تفریغ ۱۴۰۱ نیز تا پایان مهرماه به شورا ارائه خواهد شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ شهریورماه

استقرار ۷۴ دستگاه اتوبوس شهرداری تبریز در مرز مهران برای بازگشت زائران اربعین

پرویز عباس‌نژاد، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از استقرار ۷۴ دستگاه اتوبوس این شرکت در مرز مهران با توجه به شروع فاز اول بازگشت زائران اربعین حسینی خبر داد.

احداث و تکمیل یادمان شهدای گمنام در بوستان ولایت ساری

محمدحسین قبادی، شهردار ساری با اعلام اینکه مدیریت شهری با تمام توان از ارزش‌های دفاع مقدس دفاع می‌کند و با امکاناتی که در اختیار دارد در هفته دفاع مقدس همکاری لازم را خواهد داشت، گفت: احداث و تکمیل یادمان شهید گمنام در بوستان ولایت در دستور کار شهرداری قرار دارد و تلاش می‌شود تا هفته دفاع مقدس این یادمان به پایان برسد.

هزینه‌های جاری شهر قم روزانه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است

مجید اخوان، رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: روزانه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه‌های جاری شهر قم است که شامل هزینه نظافت، رفت‌وروب، فضای سبز و جمع‌آوری زباله می‌شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ شهریورماه

بهسازی ۶۰ درصدی لندفیل سراوان

علی مقصودی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت گفت: پیمانکار بهسازی لندفیل سراوان عملکرد خوبی دارد و تاکنون ۶۰ درصد بهسازی انجام شده است.

تولید روزانه ۹۰۰ تن نخاله‌های ساختمانی در شهر یزد

محمدرضا برزگر، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد میانگین تولید روزانه نخاله ساختمانی در این شهر را قریب به ۹۰۰ تن ذکر کرد و از شهروندان خواست در زمان انجام تعمیرات و بازسازی اماکن عمومی و مسکونی از خدمات حمل نخاله این سازمان استفاده کنند.

۲۰ هکتار از فضای سبز بروجرد با پساب فاضلاب آبیاری می‌شود

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: ۲۰ هکتار از فضای سبز شهر با پساب فاضلاب آبیاری می‌شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ شهریورماه

آغاز احیای بافت تاریخی گرگان

سیدمحمدرضا سیدالنگی، شهردار گرگان از آغاز فاز نخست عملیات احیای بافت تاریخی مرکز استان گلستان «گرگان»، با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و شهرداری خبر داد.

کد خبر 684883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.