ساماندهی خیابان شهید آژیده در دستور کار است

شهردار منطقه سه ارومیه گفت: طی بازدیدی که با حضور دادستان مرکز آذربایجان غربی و رئیس اداره آب و فاضلاب ارومیه از خیابان شهید آژیده انجام شد، دستورات لازم برای حل مطالبات چندین ساله اهالی به منظور گسترش شبکه فاضلاب و آسفالت‌ریزی معابر صادر شد.

سیروس اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از بازدید میدانی و حل مشکلات چندین ساله ساکنین خیابان شهید آژیده واقع در منطقه سه ارومیه با حضور دادستان مرکز آذربایجان غربی و رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان ارومیه خبر داد.

وی افزود: این بازدید بنا درخواست‌های اهالی منطقه مبنی بر ارائه خدمات رفاهی همچون آسفالت ریزی و جدول گذاری کوچه‌های خیابان شهید آژیده و با هدف رسیدگی به مشکلات آنها برگزار شده بود.

شهردار منطقه سه ارومیه با بیان اینکه تعدادی از اهالی این منطقه بدون دریافت کد بر و کف از شهرداری منطقه و بدون دریافت مجوز رسمی اقدام به احداث بنا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مطالبات و درخواست‌های شهروندان ساکن در این منطقه مستلزم داشتن زیر ساخت‌های لازم همچون انشعابات آب و فاضلاب بود و در بررسی‌های به عمل آمده از سوی کارشناسان معاونت فنی و عمرانی و باز آفرینی منطقه سه، کوچه‌های یاد شده دارای شیب معکوس قید شده بودند.

اسدی با بیان اینکه خدماتی همچون آسفالت پس از ایجاد زیرساخت‌های اساسی از سوی شرکت‌های خدمات رسان امکان‌پذیر است، تصریح کرد: شهرداری منطقه چندین‌بار آمادگی خود را برای ارائه خدمات اعلام کرده بود که در نهایت با حضور دادستان مرکز آذربایجان غربی در خیابان شهید آژیده و مشاهده وضعیت ساکنان، وی اقدام به صدور دستورات لازم به اداره آب و فاضلاب برای ارائه خدمات زیرساختی کرد.

وی گفت: شهرداری منطقه سه ارومیه پس از انجام اقدامات اداره آب و فاضلاب در اسرع وقت آسفالت‌ریزی و جدول‌گذاری منطقه مذکور را در برنامه کاری خود قرار داده است و پس از اقدامات زیرساختی از سوی شرکت‌های خدمات رسان در خدمت شهروندان این منطقه که از اقشار آسیب‌پذیر هستند، خواهد بود.

شهردار منطقه سه ارومیه افزود: شهرداری منطقه سه اقدامات عمرانی لازم را با هدف رضایتمندی ساکنان خیابان شهید آژیده به منظور دفع و هدایت آب‌های سطحی این منطقه انجام خواهد داد.

کد خبر 684834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.