پروژه‌های بازآفرینی شهرکرد در انتظار تصویب اعتبار شرکت بازآفرینی کشور

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: اعتبار پروژه‌های بازآفرینی شهرکرد به شرکت بازآفرینی کشور ارسال شده و در انتظار تصویب است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری شهرکرد مجید احمدی اظهار کرد: بر اساس ماده ۲ آئین‌نامه اجرایی برنامه ملی بازآفرینی شهری، طرح‌ها و برنامه‌های بازآفرینی شهری پایدار در مقیاس محلات هدف، چهار مأموریت اصلی شامل ارتقای کیفی فضاهای عمومی و زیرساخت‌های محلات، توسعه و تجهیز خدمات روبنایی، بهسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی مسکن و توان‌افزایی اجتماعی، اقتصادی و نهادی ساکنان محله را مورد توجه قرار می‌دهد.

وی افزود: در راستای اجرای این آئین‌نامه، پروژه‌های بازآفرینی شهرکرد توسط شهرداری تهیه شد و پس از تأیید ستادهای بازآفرینی در شهرستان شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری تصویب و پس از آن به راه و شهرسازی نیز ارسال شد، سپس این اداره کل آن را به شرکت بازآفرینی تحویل داده است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد تصریح کرد: شرکت بازآفرینی کشور باید با حضور رئیس‌جمهور جلسه‌ای برگزار کند که پس از تصویب پروژه‌های پیش‌بینی شده است، اعتبارات بازآفرینی به راه و شهرسازی استان ابلاغ می‌شود.

احمدی ادامه داد: متولی اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری، اداره‌کل راه و شهرسازی استان خواهد بود و شهرداری بهره‌بردار است.

وی گفت: این سازمان آمادگی دارد در صورت تأمین اعتبار و در راستای اجرای پروژه‌های بازآفرینی همکاری لازم را با اداره‌کل راه و شهرسازی به عمل آورد.

کد خبر 684824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.