بی‌قراری شهید فخری‌زاده برای سفر به کربلا + فیلم

حاج‌حسین کاجی از بی‌قراری شهید «محسن فخری‌زاده»، دانشمند هسته‌ای کشورمان برای رفتن به سفر کربلا و از علاقه شدید این شهید برای رفتن به این سفر که به دلیل محدودیت‌های امنیتی نتوانسته بود از کشور خارج شود، می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نوای «چه کربلا نرفته‌ها که کربلایی شدن» مهدی رسولی که در گوشم می‌پیچد، عکس رزمندگان دفاع مقدس در ذهنم تداعی می‌شود، رزمندگانی که روی پیراهنشان می‌نوشتند مسافر کربلا و برای رسیدن به آرزویی که محقق شدنش را با چشم دل دیده بودند، قدم در مسیر عاشقی گذاشتند و بحق کربلایی شدند.

در کنار آن مردان کربلایی، در همین دوران هم بودند، بزرگ‌مردانی که بی‌قرار رفتن به کربلا و زیارت حرم سیدوسالار شهیدان بودند، اما پیش از آن که چشمانشان به ضریح مطهر اباعبدالله (ع) روشن شود، مفتخر به زیارت جمال آقا شدند.

حاج‌حسین کاجی از بی‌قراری شهید «محسن فخری‌زاده»، دانشمند هسته‌ای کشورمان برای رفتن به سفر کربلا و از علاقه شدید این شهید برای رفتن به این سفر که به دلیل محدودیت‌های امنیتی نتوانسته بود از کشور خارج شود، می‌گوید: «یک بار به حاج‌قاسم گفته بود امکانش هست، اینقدر تو عراق نفوذ داری، من تا حالا حرم امام حسین (ع) نرفتم یه بار برم و برگردم. حاج‌قاسم بهش گفته بود: محال نیست، اما من موافق نیستم. چون اگر من شهید بشم جایگزین دارم، ولی تو معادل نداری، هیچ‌کسی نیست که جاتو پر کنه!!!!!»

کد خبر 684812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.