مهمترین تصمیم‌های نخستین جلسه کمیته فنی شورای ترافیک منطقه ۳ اصفهان چه بود؟

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان از برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی شورای ترافیک این منطقه برای رفع مشکلات در اسرع وقت خبر داد و مهمترین تصمیم‌های گرفته شده در این کمیته را تشریح کرد.

محمدباقر کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه سه شهرداری اصفهان با توجه به عرض محدود معابر، مشکلات ترافیکی زیادی دارد که بر این اساس شهروندان به‌صورت روزانه درخواست‌های خود را درباره رفع مشکلات عبور و مرور مطرح می‌کنند.

وی با بیان اینکه منطقه سه شهرداری اصفهان از نظر ترافیکی، دارای اهمیت بالایی است، افزود: بعضی درخواست‌های مردمی، همچنین پیشنهادهای کارشناسان ترافیک منطقه برای اجرا نیاز به دریافت مصوبه با حضور و نظر پلیس راهور داشت که پیش از این در کمیته فنی شورای حمل‌ونقل و ترافیک زیرمجموعه شورای ترافیک شهر اصفهان تصمیم‌گیری می‌شد.

مدیرمنطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به تعدد درخواست‌هایی که از طرف مناطق به معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان ارسال می‌شد، امکان مطرح‌شدن همه موضوعات مهم در کمیته فنی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک نبود و باید به‌طور جداگانه مطرح می‌شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس در سال‌های گذشته، طی مکاتبات معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان، اختیارات تشکیل کمیته ترافیک در سطح منطقه به شهرداری‌های مناطق با حضور نماینده معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و پلیس راهور میسر شد.

لزوم اعمال قانون بیشتر پلیس راهور برای پارک خودروها در مسیرهای دوچرخه و ایستگاه‌های اتوبوس سطح منطقه ۳

کلاهدوزان با اشاره به اینکه حضور مدیر منطقه در این کمیته فنی، موجب مشارکت و همفکری بیشتر در تصمیم‌گیری برای موضوعات ترافیکی می‌شود، تصریح کرد: در این جلسات با توجه به نوع موضوعات، امکان دعوت از نمایندگان سایر سازمان‌های مربوطه همچون آتش‌نشانی، اورژانس، اداره آب، اداره گاز، اداره برق، سازمان قطار شهری و حتی شهروند متقاضی امکان‌پذیر شده است.

وی افزود: علاوه بر این امکان، مزیت طرح موضوعات بیشتری نیز در این کمیته نسبت به کمیته معاونت حمل‌ونقل و ترافیک وجود دارد که به تسریع در تصمیم‌گیری‌ها نیز کمک می‌کند.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین تصمیم‌گیری‌ها در اولین جلسه کمیته فنی این منطقه، درباره تصمیم‌گیری برای احداث ایستگاه پلیس راهور منطقه، ادامه رفیوژ میانی خیابان ابن‌سینا از خیابان دردشت تا خیابان سنبلستان از طریق جداول ترافیکی، لزوم اعمال قانون بیشتر پلیس راهور برای پارک خودروها در مسیرهای دوچرخه و ایستگاه‌های اتوبوس سطح منطقه بوده است.

وی گفت: امیدواریم با تشکیل منظم این جلسات، شاهد بهبود وضعیت ترافیکی منطقه و تسریع در پاسخگویی به شهروندان، همچنین تصمیم‌گیری درباره موضوعات مهم منطقه باشیم.

کد خبر 684777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.