قدردانی معاون خدمات شهری و شهردار کربلا از خدمت‌رسانی اصفهان در ایام اربعین

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت: معاون خدمات شهری و شهردار کربلا از خدمات متمایزی که توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری اصفهان در امر نظافت و جمع‌آوری پسماند ارائه شد، قدردانی کردند.

سیدمهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلای معلی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور شهرداران اصفهان و کربلا با حضور معاونان خدمات شهری این شهرها، اظهار کرد: این جلسه حدود نیم ساعت طول کشید و مواردی از سوی این مسئولان مطرح شد.

وی افزود: معاون خدمات شهری و شهردار کربلا، از خدمات متمایزی که توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری اصفهان در امر نظافت و جمع‌آوری پسماند ارائه شد، قدردانی کردند.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در مراسم اربعین امسال، نیروهای خدمات شهری خدماتی را در شهر کربلا به زائران اربعین حسینی ارائه دادند که در این جلسه مقرر شد شهرداری اصفهان، سال آینده با قدرت هر چه تمام‌تر وارد این عرصه شود.

وی با بیان اینکه معاون خدمات شهری و شهردار کربلا، اصفهان را شهری با پیشینه تاریخی و با فرهنگ اصیل قلمداد کردند، گفت: در این جلسه صمیمانه مقرر شد تعامل و همکاری هرچه بهتر نسبت به سال‌های قبل را شهرداری‌های اصفهان و کربلا در دستور کار خود قرار دهند.

عسگری با بیان اینکه در این جلسه موارد دیگری مطرح شد و مورد بحث قرار گرفت، ادامه داد: همچنین مقرر شد در زمینه زیرساخت‌ها، پروژه‌های خدماتی، عمرانی، راه‌سازی و زیباسازی، تبادل اطلاعات و تجارب انجام شود.

وی با اشاره به پیشنهاد «قاسم‌زاده» شهردار اصفهان به «سیدحسن الشُریفی» شهردار کربلا در رابطه با اختصاص زمین یا انبار برای مواکب نصف‌جهان برای قرار دادن وسایل اضافی پس از اتمام خدمت‌رسانی اربعین حسینی، گفت: همچنین پیشنهادی در مورد اختصاص زمین در کربلا برای شهرداری اصفهان و برعکس آن، برای برپایی مهمانسرا برای دو شهر مطرح شد که طبق صحبت‌ها، این امر از سمت کنسولگری ایران در حال پیگیری است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت: شهردار کربلا اشاره کرد از سال ۲۰۱۵ که مهندسان و تیم‌های خدمات شهری ایرانی همکاری داشتیم، نشان دادند که ایرانی‌ها با انضباط و قانونمند هستند.

وی شهردار کربلا خدمات شهری اصفهان را الگوی برای تمام خدمت‌رسانان اربعین حسینی دانست و گفت: همچنین مطرح شد که زیارت اربعین امام حسین (ع) شامل کسانی می‌شود که دعای خیر پدر و مادر را داشته باشند.

کد خبر 684740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.