تیم ملی بسکتبال ایران از جام‌جهانی حذف شد

تیم ملی بسکتبال ایران امروز در آخرین بازی خود در جام‌جهانی بسکتبال با نتیجه ۸۱ بر ۷۳ به لبنان باخت تا با شکست در هر ۵ بازی از جام‌جهانی کنار برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی بسکتبال ایران که برای حضور در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال و با امید صعود به المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرانسه راهی این بازی‌ها شده بود، در آخرین دیدار خود برابر لبنان با نتیجه ۷۳ بر ۷۱ تن به شکست داد تا حسرت برد همچنان بر دل تیم ملی باقی‌بماند.

در این بازی که از ساعت ۱۷ آغاز شد، شاگردان هاکان دمیر در شرایطی به مصاف لبنان رفتند که بسیاری از علاقه‌مندان به بسکتبال تصور برد برابر این حریف آسیایی را داشتند اما این دیدار در نهایت با شکست ۸۱ بر ۷۳ ملی‌پوشان کشورمان همراه بود.

نتایج کامل بازی به شرح زیر است:

کوارتر اول: ۲۰ بر ۱۳ لبنان

کوارتر دوم: ۲۸ بر ۲۳ لبنان

کوارتر سوم: ۱۴ بر ۱۳ لبنان

کوارتر چهارم: ۲۴ بر ۱۹ ایران

با این نتیجه تیم ملی بسکتبال که دوره قبل به عنوان بهترین تیم آسیایی سهمیه المپیک را کسب کرده بود، در این دوره بدون برد و با ۵ شکست متوالی به کار خود در این مسابقات پایان داد تا رؤیای المپیک بر باد برود. تیم ملی بسکتبال ایران بعد از این مسابقات آماده حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو می‌شود.

ضمن اینکه حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در پایان آخرین بازی در جام‌جهانی ۲۰۲۳، به‌طور رسمی و برای همیشه از تیم ملی بسکتبال خداحافظی کرد.

کد خبر 684720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.