نجات ۳ زن محبوس در حادثه آتش‌سوزی شهر رشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از آتش‌سوزی یک آپارتمان پنج‌طبقه در این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه آتش‌نشانان سه زن محبوس شده در تل دود را به مکان امن منتقل کردند.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش‌سوزی یک آپارتمان پنج‌طبقه در رشت امروز _شنبه، یازدهم شهریور_ به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۱۰ آتش‌نشان و افسر ارشد به وسیله سه خودرو اطفای حریق و آب‌رسان به محل حادثه در بلوار شهید انصاری حوالی میدان گلسار اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: اتصال سیم‌کشی برق از ناحیه کولر باعث آتش‌سوزی و دودگرفتگی طبقات چهارم و پنجم آپارتمان شده بود که آتش‌نشانان به سرعت نسبت مهار و پیشگیری از گسترش حریق اقدام کردند.

وی با بیان اینکه در این حادثه آتش‌نشانان سه زن محبوس شده در تل دود را به مکان امن منتقل کردند، تصریح کرد: این حادثه مصدومی نداشت و آتش‌نشانان پس از حدود یک ساعت ایمن‌سازی و تخلیه کامل دود از طبقات ساختمان به ایستگاه‌های آتش نشانی بازگشتند.

مؤمنی گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی آتش‌نشان و ۹۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین و موتور سیکلت در ۱۵ ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 684707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.