خدمت‌رسانی همه‌جانبه شهرداری ایلام به زوار اربعین

شهردار ایلام گفت: زیرساخت‌های لازم برای تردد زوار عراق در مسیر رفت و برگشت فراهم شده است.

افشین مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ستاد اربعین شهرداری با تمام امکانات پای کار است، به طوری که از ایلام تا مهران در حوزه زیرساختی، رفاهی و رفت و روب شهری خدمات می‌دهد.

وی افزود: ناوگان اتوبوسرانی شهرداری ایلام به علاوه گشت‌های ویژه کنترل و بازرسی و نیروی انسانی جهت تسهیل در تردد زوار در مهران مستقر هستند.

شهردار ایلام افزود: در حوزه بهداشتی ما از ورودی میدان ارغوان در شهر ایلام که ابتدای ورود زوار به مرکز استان است تا شهر مهران تعداد ۱۵۰ چشمه سرویس بهداشتی با تمام امکانات تعبیه کردیم که حتی نمای داخلی و بیرونی ساختمان آن‌ها از سنگ و سرامیک است.

وی تصریح کرد: ستاد اربعین شهرداری ایلام از ابتدا تا کنون پای کار بوده است و شبانه‌روزی در حال خدمات‌دهی به زائران سیدالشهداء (ع) است که نمونه آن ایجاد دو ایستگاه بزرگ رفت و برگشت استقبال از زائران در مسیر کمربندی شرقی است، این ایستگاه‌ها درجمع متشکل از تعداد زیادی غرفه هستند که این غرفه‌ها در اختیار موکب‌های مردمی قرار گرفته‌اند.

مظفری خاطرنشان کرد: موکب‌ها در دو ایستگاه رفت و برگشت استقبال از زائران در سه وعده صبحانه، ناهار و شام اقدام به پذیرایی از زائرین می‌کنند.

وی گفت: شهرداری ایلام در حوزه تأمین زیرساخت‌ها، خدمات شهری و فضاسازی اقدامات مناسبی انجام داده است.

کد خبر 684692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.